Avatar billede prst2002 Nybegynder
27. juli 2005 - 20:16 Der er 8 kommentarer

Cykeltur nr. på trøje, oprette til udskrivning

Vi skal mange ud at cykle og hver får en trøje med en A4 side med et nummer.

Hvordan laver man en macro der printer et nummer ad gangen pr. A4 side?

Vi bliver omkring 600 deltagere..., så det bliver 600 gange udprint..., hvis der vi ikke finder en måde at printe automatisk!
Avatar billede leif Seniormester
27. juli 2005 - 20:21 #1
Lav en Excel fil med nr. 1 til 600 (Der kan bruges Serie som ligger i menuen Rediger -> Fyld)

Der efter laver en i Word en Fletning via Funktioner -> Breve og forsendelser -> Brevfletning, hvor du laver et flettefelt på siden som er tallet som fylder hele siden.
Avatar billede prst2002 Nybegynder
28. juli 2005 - 08:43 #2
Tak, det virker. Nu har jeg kun et problem, tallene kan kun blive i skrifthøjde 72 i word. Hvordan kan man sætte større skrifthøjde i word når den ikke er der i forvejen?
Avatar billede leif Seniormester
28. juli 2005 - 08:46 #3
Du kan bare skrive et tal der er højere i boksen.
Avatar billede leif Seniormester
28. juli 2005 - 08:46 #4
Svar.
Avatar billede prst2002 Nybegynder
28. juli 2005 - 09:09 #5
Super, tak skal du have.

HAr du fået point fra mig eller er det noget særligt som jeg skal gøre?
Avatar billede leif Seniormester
28. juli 2005 - 09:44 #6
Du skal lige trykke på mit navn i boksen og trykke på Accepter.
Avatar billede martin_moth Mester
01. august 2005 - 23:47 #7
Kun samme spørgsmål en gang.

Så luk http://www.eksperten.dk/spm/635365
Avatar billede martin_moth Mester
01. august 2005 - 23:48 #8
Dvs - i det andet spørgsmål - læg selv svar, og accepter det, så spørgsmålet lukkes