Avatar billede harisk Nybegynder
27. juli 2005 - 15:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

syntax fejl når jeg pprøver at insætte data i midlertidig tabel

hejsa, jeg får en syntaxfejl når jeg prøver følgende:

ALTER PROCEDURE SinglePurchaseDeal_GetResponsibleEmployeeListFromSerialNumber
(
    @SerialNumber nvarchar(18),
    @Mode int
)

AS

DECLARE @ResultTable Table (Name nvarchar(100), ProviderEmployeeID int, ProviderEmployeeName nvarchar(100))

INSERT @ResultTable VALUES
(
SELECT
    P.Name,
    PE.ProviderEmployeeID,
    PE.ProviderEmployeeName
FROM
    SinglePurchaseDeal SPD INNER JOIN
    Provider P ON SPD.ProviderID = P.ProviderID INNER JOIN
    ProviderTeam PT ON P.ProviderID = PT.ProviderID INNER JOIN
    ProviderEmployee PE ON PT.ProviderTeamID = PE.ProviderTeamID INNER JOIN
    UserInfo ON PE.ProviderEmployeeID = UserInfo.UserID

WHERE
    SPD.SerialNumber = @SerialNumber AND UserInfo.Active =
    CASE @Mode
    WHEN 1 THEN 1
    WHEN 0 THEN 0
    ELSE UserInfo.Active
    END
)

fejlen kommer på linierne omkring paranteserne af INSERT statement og jeg kan ikke gennemskue hvad der er galt.
Nogen der kan?? :)

på forhånd tak
Avatar billede harisk Nybegynder
27. juli 2005 - 16:05 #1
har lige lokaliseret fejlen selv :D Man skal lige holde en lille pause i stedet for at stire sig blind på en så åbenbar fejl. ;)

ciao
Avatar billede harisk Nybegynder
07. juni 2006 - 09:54 #2
lukker