Avatar billede zeacon Nybegynder
25. juli 2005 - 14:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Winrar Temp filer hvor ligger de ?

`Hejsa allesammen.. jeg har et problem med winrar.. jeg har sat den til at pakke 4 ting ud.. men  de er ikke pakket ud. men de ligger i temp folderen. det kan jeg se pga jeg har meget færre gb.
Avatar billede mr_chaos Praktikant
25. juli 2005 - 14:45 #1
Start Winrar.
Vælg Options->Settings eller tryk CTRL+S.
Vælg fanebladet Paths, der skulle du gerne kunne konfigurere det.
Avatar billede zeacon Nybegynder
25. juli 2005 - 14:46 #2
Hey ja det har jeg set.. men de er der ikke de temp filer. ?¨

men du får da lige dine point
Avatar billede zeacon Nybegynder
25. juli 2005 - 14:50 #3
Hvordan kan jeg give dig point ?
Avatar billede ksoren Nybegynder
25. juli 2005 - 14:53 #4
Hvis du benytter "extract to" i stedet for træk-og-slip, så slipper du for at den gemmer i temp
Avatar billede mr_chaos Praktikant
25. juli 2005 - 14:53 #5
Temp folderen bruges kun under selve udpakningen, hvis udpakningen fejler eller bliver færdig så mener jeg Winrar slettet tingene.
Avatar billede zeacon Nybegynder
25. juli 2005 - 14:59 #6
En eller anden jeg skal give mine point..
tryk da svar så jeg kan give dem væk
Avatar billede mr_chaos Praktikant
25. juli 2005 - 15:12 #7
Her :).