Avatar billede martinhrj Nybegynder
24. juli 2005 - 20:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billede bliver ikke skrevet ud

Jeg har kopieret et billede fra internettet og sat det ind i mit worddokument. Men når jeg forsøger at skrive det ud, løber jeg på nogle mystiske problemer...

Når jeg har sat "layout" af billedet til alt andet end "på linie med tekst", bliver billedet ikke skrevet ud (og heller ikke vist under "vis udskrift"), men der er ikke noget problem når jeg vælger "på linie med tekst".

Er der nogen der kan forklare mig hvordan det kan være?

På forhånd tak!
Avatar billede vejmand Juniormester
24. juli 2005 - 20:46 #1
Jeg ved ikke hvorfor den gør sådan, men jeg synes billeder er lidt lettere at arbejde med, hvis de er indsat i en tekstboks.

Indsæt -> Tekstboks
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. juli 2005 - 20:49 #2
gå i funktioner - indstillinger . fanebladet udskriv - medtag i dokumenter punktet afkryds tegneobjekter
Avatar billede martinhrj Nybegynder
24. juli 2005 - 20:56 #3
Super! Det var lige præcist det jeg søgte!

Tusind tak for hjælpen :-)