Avatar billede peet49 Nybegynder
24. juli 2005 - 12:57 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Dette gør bestemt ikke eksperten bedre

En sådan standard karma sendt til mange brugere, opper bestemt ikke stemningen her på eksperten.

Jeg synes for retfærdighedens skyld, at du lige skulle kigge ind her http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=boxer&option=karma ,. så kan du få en fornemmelse af, hvordan din ven Huset (Lars) opfører sig - og hvorfor vi gerne vil have ham ud. Jeg VED, du kan gennemskue det. :-)
Avatar billede egr_sli Nybegynder
24. juli 2005 - 13:24 #1
hvor er det jeg skal kigge henne ?
måske er jeg bare sløv i optrækket ;D
Avatar billede peet49 Nybegynder
24. juli 2005 - 13:27 #2
Det er beregnet til, at oplyse om, hvad karmasystemet bliver brugt til.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
24. juli 2005 - 13:39 #3
ahhh... ;D
Avatar billede fromsej Praktikant
24. juli 2005 - 14:02 #4
Tænk hvis det karma gøgl aldrig var blevet indført, sikke en masse unødig ballade vi var sluppet for.
Det er altså sørgeligt at følge, hvordan det bliver misbrugt til at svine hinanden til, og til regulære heksejagter, med efterfølgende beskyldninger der flyver rundt i fuldstændig blinde.
Der er ingen der kan bevise hvem der giver hvilken karma hvornår, det kan kun IDG, de vil ikke lade deres stakkels Coadmins få mulighed for at få stoppet denne parodi, ved at kunne se hvem der tildeler karma, så skulle showet sq hurtigt stoppe.
Avatar billede peet49 Nybegynder
24. juli 2005 - 14:05 #5
Fromsej>Det har du ret i, og jeg ville være 86000 point rigere. Det ville stoppe, hvis der automatisk kom navn på karme.
Avatar billede fromsej Praktikant
24. juli 2005 - 14:27 #6
Jeg kan godt huske at du deaktiverede din bruger, men hvorfor har du mistet dine point, jeg fik da mine tilbage, da jeg genaktiverede min?
Avatar billede peet49 Nybegynder
24. juli 2005 - 14:36 #7
Jeg fik besked på, at mine ville blive spist. Man skal ikke åbne munden for meget nu til dags, så kommer der prompte en "dårlig"
Avatar billede fromsej Praktikant
24. juli 2005 - 14:42 #8
Det var da en underlig behandling, virkelig fremmende for lysten til at hjælpe.

Det vil sige at os der vover at kritisere og påpege åbenlyse fejl og mangler, på en seriøs og sober måde, bliver "belønnet" på den måde, mens mudderkastefolket uhindret får lov at svine alt og alle til, det giver mening kan jeg godt se.
Avatar billede peet49 Nybegynder
24. juli 2005 - 14:53 #9
Har op til flere gange fået, at vide, at karmasystemet er kommet for, at blive, og der ikke vil blive ændret på systemet.
  Ved ikke hvorfor; men det vil måske blive ekspertens død, på et tidspunkt. Man skal næsten tilbage til Makses tid, da var det noger værd, at komme her, som det er nu kører jeg på meget lavt blus. Man bliver dog afhængig på en eller anden måde, så man er vist nødt til, at starte på et andet forum før, man kvitter eksperten helt.
Avatar billede peet49 Nybegynder
24. juli 2005 - 18:01 #10
Jeg lukker, det er åbenbart ikke så intesant.
Avatar billede peet49 Nybegynder
24. juli 2005 - 18:02 #11
intesant=interessant
Avatar billede fromsej Praktikant
24. juli 2005 - 20:41 #12
Vi lagde nok niveauet or højt fra starten. ;o)
Avatar billede peet49 Nybegynder
24. juli 2005 - 21:36 #13
Nå-skidt, vi kan nok ikke ændre eksperten, før vi mere eller mindre alle står sammen, tror det er lettere, at skore den store gevinst i lotto.
Avatar billede fromsej Praktikant
24. juli 2005 - 21:53 #14
De vil ikke ændre det, det må vi så leve med.
Men heldigvis bestemmer vi da selv hvor mange kræfter vi vil bruge herinde.
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2005 - 13:51 #15
lol kan man bare gå ind og give dårligt karma uden at skrive navn eller noget? svagt, de kunne i det mindste vise hvem brugerene der skriver det er.
Avatar billede peet49 Nybegynder
30. juli 2005 - 13:56 #16
Var det sådan, havde vi ingen problemer.
Avatar billede roenving Novice
30. juli 2005 - 14:03 #17
>>peet49

-- så havde vi andre problemer, f.eks. ville antallet af hævnkarmaer stige astronomisk !-)