Avatar billede boxer Nybegynder
22. juli 2005 - 21:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Point til huset - IGEN :o)

Jeg mener jeg er blevet bedt om at give dig halvdelen af pointene fra dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/628972

Det er beklageligt at jeg ikke har gjort det før nu, men grunden til dette har nok været vores lille diskussion.
Derudover skal og ønsker jeg at være fair.

Jeg er godt klar over at du ikke er aktiv for tiden men spørgsmålet står åbent i 14 dage. Kommer du tilbage senere, kan du lige sige til og du vil så få pointene.

MvH
Boxer
Avatar billede victor-1 Nybegynder
22. juli 2005 - 22:23 #1
Sådan - det er grundstenen i fairplay og første skridt i retning af et meget bedre eksperten. Hvis alle optrådte sådan, ville der ikke være mange problemer tilbage.

Hatten af for det træk boxer.  (o;
Avatar billede boxer Nybegynder
06. august 2005 - 19:01 #2
Efter aftale med Huset lukker jeg og tager pointene selv.