Avatar billede rn11021 Nybegynder
21. juli 2005 - 22:13 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

billeder af håndværkere

jeg er ved at lave en hjemmeside, for et firma, men jeg står om mangler nogle billeder af nogle håndværkere

elektrikerer,murer, tømrer osv osv.

hvis du har nogle så, vil jeg gerne se dem og bruge dem... alle for point hvis de ligger link til billede
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. juli 2005 - 22:15 #2
http://images.google.dk/images?q=h%C3%A5ndv%C3%A6rker&hl=da&btnG=S%C3%B8g+billeder
http://images.google.dk/images?svnum=10&hl=da&lr=&q=handyman&btnG=S%C3%B8g

Husk at en del (nok de fleste) af disse biller er copyright beskyttet, ofte kan man få lov til at anvendem ved at kontakte webmasteren på det site hvor de findes
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. juli 2005 - 22:16 #3
han er hutig ham foxmulder gutten hva` bufferzone!
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. juli 2005 - 22:19 #4
næææ han skriver bare ikke så meget
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. juli 2005 - 22:21 #5
he he nej det gør han ikke!

ha det godt bufferzone!

PS! gode artikler du laver.

mvh
//fox
Avatar billede rn11021 Nybegynder
21. juli 2005 - 22:21 #6
altså jeg har selv brugt google... det skal være billeder man selv har retten til
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. juli 2005 - 22:25 #7
denne photosøgemaskine skulle kunne finde royaty free photos

http://www.fotosearch.com/

http://www.fotosearch.com/photos-images/handyman.html
http://www.fotosearch.com/photos-images/carpenter.html

Prøv selv at søge på flere ord
Avatar billede goose Nybegynder
21. juli 2005 - 22:49 #8
Lad det være sagt med det samme, man får ikke kvalitetsbilleder for point (tror jeg ihvertfald ikke) - vi er nogle der betaler ret mange penge om året for billeder.

Hvis det er til et firma må de vel bare betale ved kasse 1 ?

Alternativt kan du jo tage kameraet på nakken og så selv lave nogle "on location" billeder af firmaets håndværkere ;o)

/Goose
Avatar billede egr_sli Nybegynder
21. juli 2005 - 22:56 #9
hvad med det gode gamle "the new york collection" billede hvor stål arbejderne spiser frokost "højt oppe" .... det er da en klassiker ik ?
kan faktisk ikke huske hvad det hedder og kan ike rigtig finde det, har k søgt så meget, men jeg har det selv hængende her på væggen ;D
der står: the new york collection.
steel workers take time out for lunch, 800 feet above the street, before resuming work on the RKO building...
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2005 - 13:54 #10