Avatar billede dingo2 Nybegynder
21. juli 2005 - 19:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Auto send email, ved oprettelse af ny bruger (ASP)

Jeg har kigget lidt på http://eksperten.dk/spm/266063

Men kan ikke få den til at sende email, efter oprettelse..

Jeg har så selv, i DW lavet en en oprettelse af nye bruger og den funker også fint.
Nu vil jeg så høre hvordan jeg bedst/nemmest eller smartest, får lavet så den automatisk sender en mail med de indtastedet oplysninger til den nyoprettet brugers email.

Fornavn:
Efternavn:
Adresse:
Nr:
Sal:
Et valg (TH. MF. TV.)
Postnummer:
By:
Tlf:
Mobil:
Brugernavn:
Kode:
Email:

Og selvølgelig med noget text osv... men det er jo ikke så vigtigt lige nu

Skal asp koden laves manuelt eller er der en smartere måde via DW
Og skal koden være på samme side eller en side der bliver åbnet efter at man har oprettet sig som bruger...

Dingo2
Avatar billede bojohansen Nybegynder
21. juli 2005 - 20:43 #1
Hvis du har tilgang til Jmail, så skulle det virker helt fint med det kode som er på linket.
Ellers finder du en Extension til DW på http://www.dmxzone.com/showDetail.asp?TypeId=3&NewsId=5578
Avatar billede dingo2 Nybegynder
21. juli 2005 - 20:48 #2
Jeg har Jmail... Prøver lige at tjekke linket.
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
15. august 2005 - 15:37 #3
Smartmaileren fungerer helt fint - nem og du skal ikke kode noget.
Avatar billede dingo2 Nybegynder
15. august 2005 - 16:14 #4
Ham der skal have det lavet har version 1.02 af den, og vil ikke købe den nye..
Men jeg tester løs, og der sker ikke det store.

Bare giv et svar, til points.
Jeg tror jeg koder det hele selv når jeg får noget mere tid.

Dingo2
Avatar billede bojohansen Nybegynder
15. august 2005 - 16:21 #5
Hmmmm, det koster da vist ikke noget at hente 1.06 når man har 1.02, men måske jeg husker fejl.
Logind og se om ikke du kan downloade 1.06 gratis!

Point?
Nej jeg springer over denne gang ;-)
Avatar billede dingo2 Nybegynder
15. august 2005 - 16:29 #6
Han kan ikke huske koder osv.. og har smidt emails væk.. bla bla..
Tror lidt han er fuld af løgn, så jeg venter til jeg selv har penge og køber den selv, for 1.02 ser gangske smart ud, og lige hvad jeg manglede for at gøre det nemt og hurtigt.

Mener nu bare det er hans side, så må han betale.

Jo, selvfølgelig skal du have points. Du kom jo med et rigtig godt svar.
Det er jo ikke vores skyld, at det ikke bliver lige pt, det kommer til at funke.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
30. august 2005 - 23:22 #7
Ellers tak Dingo2, ta dem selv.
Vil ikke ha points for et snoldet link ;-)
Avatar billede dingo2 Nybegynder
31. august 2005 - 17:56 #8
ok.