Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. juli 2005 - 23:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mobiltelefon - 3300 - Viser kun ordene "Local mode" i display

Delvist (gen)opslag af
http://www.eksperten.dk/spm/633402

Well - min søns Mobiltelefon - Nokia Model 3300 -
Viser kun ordene "Local mode" i display.
Uanset om SIM kort i monteret eller ej.
Ingen andre taster reageres på...

Han har haft den i >1½ år ... er self. meget glad for den...

(Har _muligvis_ været lidt fugtig i sidste uges regn).

Jeg kunne forestille mig (håbet på) at der skulle en eller anden RESET tastekombination til for at 'vække' den igen...
Avatar billede screem_brille Novice
20. juli 2005 - 23:17 #1
Det findes der ikke, telefonen er væske skadet, hvis ingen af knapperne virker (og det vil jeg godt vædde 1000,- på)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. juli 2005 - 23:20 #2
(ØV - altså som bidrag til årets Hardwarekast ?)
Avatar billede screem_brille Novice
21. juli 2005 - 00:32 #3
desværre ja, har du mod på det, kan du evt. skille telefoenen ad  (du skal bruge en torx 6) og rense hele printet i isopropyl alcohol (brug en hårdbørstet pensel) men inden vil du kunne se en masse områder med noget hvidt stads, det er ir, og det er kun det du kan se med det blotte øje, det er endnu værre når man tager den under et mokroskop (ja det gør man faktisk og de fleste værksteder tager også billeder af det nu, så dokumentationen er iorden ovefor både kunde og producent) mange jkunder tor værkstederne tjener på at erklære en telefon væskeskadet, men faktum er at producenten intet giver i de tilfælde, og derfor for værkstedet ikek dækket arbejdsløn i de tilfælde. (det var lige en mindre side bemærkning *G*)