Avatar billede niclas1488 Nybegynder
19. juli 2005 - 19:56 Der er 13 kommentarer

Gendannelse af slettede filer

Hey eksperter

Har kommet til at slette en mappe der ikke lige skulle slettes (shift-del.), så den ligger altså ikke i papirkurven..

Er der ikke en måde man kan få gendannet mappen på ved evt. at finde papirkurven bag papirkurven, hvis sådan noget da findes?
Avatar billede hcma Novice
19. juli 2005 - 19:59 #1
Avatar billede weblex Nybegynder
19. juli 2005 - 20:01 #2
Avatar billede niclas1488 Nybegynder
19. juli 2005 - 20:05 #3
Og så kommer spørgsmålet så.. Hvordan bruger man programmerne?

Har downloadet PC Inspector, men synes ikke rigtig jeg kan få det til at virke..
Avatar billede screem_brille Novice
19. juli 2005 - 20:49 #4
kender ikke det program, men kan anbefale getdataback fra runtime.org
Avatar billede screem_brille Novice
29. juli 2005 - 00:23 #5
noget feedback ?
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 01:37 #6
Kunne man forvente noget feedback ?
Avatar billede hcma Novice
22. september 2005 - 11:53 #7
screem_brille >>  rigtigt, bare kom efter dem ;o)  (jeg har for et par dage siden slettet en liste så langt som et ondt år vedr. åbne tråde jeg har deltaget i :o(  )
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 12:18 #8
catbody,m ja men før eller siden blvier jeg vel deaktiveret fordi jeg er efter de arme stakler, fordi man forventer lidt feedback, og ja det er da mega irriterende at man har 1/3 af de spørgmål man deltager i åbne, fordi folk ingen pli har.
Avatar billede hcma Novice
22. september 2005 - 12:54 #9
man kan sku da ikke blive deaktiveret, bare fordi man beder folk om at følge op på deres egen tråd. det er nok bedre at man blacklistede dem som netop ikke følger op på deres egen tråd (synes jeg forleden dag så at nogle stykker netop arbejder på et lille blacklist-program - det kunne være dejligt med sådan et, i stedet for den lange liste jeg sidder med i excel.
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 13:39 #10
catbody det er mig der har arbejdet på det program og du kan læse om det under artikler ;)
Avatar billede hcma Novice
22. september 2005 - 13:43 #11
det vil jeg så gøre :o)
Avatar billede hcma Novice
22. september 2005 - 13:44 #12
venter på den til IE  :o)
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 02:30 #13
catbody hvordan kan du slette spørgsmål fra din liste ? det så jeg gerne jeg kunne også *G*