Avatar billede basco Nybegynder
19. juli 2005 - 08:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

GO LIVE filer

Har en kammerat som har købt GO LIVE og skal hjælpe ham med at vælge web hotel .. men er ikke hel klar over hvilken typer filer som GO LIVE danner ... kunne forstille mig at det primært er HTML filer og Stylesheets !?

Hvilke krav skal der være til et web hotel (understøttelse af sprog) mht. brug af GO LIVE til at lave hjemmesider ?
Avatar billede webt Nybegynder
19. juli 2005 - 08:54 #1
Go Live er jo bare en html editor, og du har ganske ret i at det er HTML og CSS filer den danner, derfor ingen krav til webhotel mht til GoLive,
Men det kan da være en god ide at finde et webhotel som evt tillader noget serverscripting, php eller asp samt database da han før eller siden nok ikke vil være tilfreds med statiske hjemmesider.
Men udfra GoLive betragtningen kræver det ikke noget specielt af serveren

Fortsat god dag
Martin
Avatar billede basco Nybegynder
19. juli 2005 - 09:03 #2
takker... læg lige et svar og du skal få nogen point...
Avatar billede webt Nybegynder
19. juli 2005 - 09:05 #3
Ja men det gør jeg bare
Lige en ting til mht til webhotel, få et der har et ordenligt kontrol panel så man selv kan styre tingene, der er ikke noget værre end at skulle ringe til et firma får at få oprettet et subdoæne
Det var vist lige hvad jeg havde til webhotel selvom jeg godt ved det gik lidt ud over spørgsmåles egenlige karakter men synes lige det skulle med :)

Mvh
Martin
Avatar billede basco Nybegynder
19. juli 2005 - 09:07 #4
Tak for dine råd ... har selv et par web hoteller og har genenm tiderne prøvet lidt forskelligt - så jeg kender problemstillingerne (-:
Avatar billede webt Nybegynder
19. juli 2005 - 09:09 #5
Bare i orden :) takker for points

HA en god dag
Martin