Avatar billede allanj1 Nybegynder
18. juli 2005 - 21:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

include af side

Er der en måde så det en overskueligt at include en php side i dreamweaver.Når man anvender include er det meget uoverskueligt.
Hvis man har en tabel og includer en side er der umugligt at arbejde i de andre kolonner... eller er det bare mig ??
Avatar billede bojohansen Nybegynder
18. juli 2005 - 21:31 #1
DW understøtter ikke Include filer i Design wiev.
Spændende at se om det kommer med i næste version.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
18. juli 2005 - 21:32 #2
Ja heller ikke i code wiew for den sags skyld.
Avatar billede allanj1 Nybegynder
19. juli 2005 - 06:11 #3
jamen funktionen er jo med i DW MX 2004. Jeg kan sagtens få det til at virke men i design wiev går det lidt galt.. den viser siden lidt underligt efter include af en fil.
Den vil vise include filen og derefter er det ikke muligt at redigere resten af siden.. som om at resten af siden låses..
Avatar billede allanj1 Nybegynder
19. juli 2005 - 08:52 #4
så fandt jeg svaret, tror jeg ;-)
Lukker ...