Avatar billede laav Nybegynder
18. juli 2005 - 13:46 Der er 3 kommentarer

Programering går galt i Safari

Hejsa

www.kortsagtdesign.dk/julekort.htm - hvor går det galt i Safari - kan ikke gennemskue, hvordan jeg redder mit design, så tabellen ikke trækker ud på hele siden. Ser rigtig nok ud i andre browsere.
Avatar billede gecko Nybegynder
18. juli 2005 - 19:10 #1
Der sker ikke noget mystisk med designet i min Safari.

Men den sidste linje i teksten kan jeg ikke se
Avatar billede laav Nybegynder
19. juli 2005 - 09:11 #2
På min Safari - fylder det hvide felt hele den sorte kasse ud - skulle stå som et felt på midten, som de andre sider - derfor forsvinder den sidste linie, der er skrevet i layer neders i tabellen, også ud...tror jeg.
Avatar billede gecko Nybegynder
19. juli 2005 - 23:42 #3
nååå, så er jeg med.

Jeg orker ikke lige at finde fejlen nu - men det ser ud til at fejlen er i det
felt hvor man kan vælge de forskellige kort.

Den linje jeg ikke kunne (kan) se var forresten på forsiden :-)