Avatar billede spacee Nybegynder
18. juli 2005 - 11:04 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

rod i tasterne

DAMN JEG HAVDE LIGE SKREVET EN LANG POST OG SAA SLETTEDE JEG DET HELE IGEN MED MOUSE WHEEL> HER KOMMER MIT SPORGSMAAL IGEN

JEG VAR VED AT SKRIVE EN EMAIL DA JEG HOLDTE SHIFT KEY NEDE ET ANTAL SEK> DER KOM EN MENU OP SOM JEG VIST NOK KLIKKEDE CANCEL TIL MEN NOGET ER SKET

DEN SKRIVER HELE TIDEN MED CAPITAL SELV OM CAPS LOCK ER SLAAET FRAA> OG MINE TASTER SKRIVER IKKE KORREKT> NAAR JEG SKAL SKRIVE DENNE URL BLIVER DET WWW>EKSPERTEN>DK

MIN MUS ER OGSAA BLEVET SMITTER>>> MOUSE WHEEL VIRKER SOM BACL BUTTON I BROWSEREN HVILKET OGSAA VAR GRUNDEN TIL AT JEG LIGE MISTEDE AT HVAD JEG FOER HAVDE SKREVET>

MOUSE BUTTONS VIRKER SOM MARK ALL TEXT>>>

SAA I MAA BAERER OVER MED MIG AT JEG IKKE RETTER STAVEFEJL OSV I DENNE POST> JEG SIDDER VED ET US KEYBOARD SAA DANSKE BOGSTAVER KAN JEG HELLER IKKE SKRIVE MEN DET ER JEG NU GODT KLAR OVER I IKKE KAN FIKSE>

HVAD GOER JEG MED PROBLEMET?
Avatar billede spacee Nybegynder
18. juli 2005 - 11:07 #1
da jeg proevede at poste min besked fik jeg en automatisk besked fra eksperten at jeg ikke maatte benytte caps lock i saa stor stil>> saa jeg taenke>> ja det er sgu fedt naar caps lock er problemet i foerste omgang lol >> men fandt dog ud af at den kan skrive med smaat saa laenge at caps lock er slaaet til >>> men kan stadig ikke skrive www>eksperten>dk korrekt>>> og musen er stadig et problem
Avatar billede steelman Novice
18. juli 2005 - 11:11 #2
Har du tjekket at du ikke har fået ændret landeformatet for tastaturet?
Avatar billede spacee Nybegynder
18. juli 2005 - 11:14 #3
har slet ikke vaeret inde og rode med det >>> det kom med !))% sikkerhed efter at menu"en poppede op da jeg holdt shift nede i ca otte sek>

kan du evt fortaelle min dine indstillinger i den menu>
Avatar billede steelman Novice
18. juli 2005 - 11:17 #4
Hvilket styresystem bruger du?
Avatar billede spacee Nybegynder
18. juli 2005 - 11:19 #5
win xp

det maa vaerer noget omkring filter key er mit gaet< men jeg kan ikke lige se hvad der skal aendres
Avatar billede steelman Novice
18. juli 2005 - 11:19 #6
I XP ligger det i kontrolpanel -->Internationale og sproglige indstilninger-->Faneblad Sprog-->detaljer
Avatar billede spacee Nybegynder
18. juli 2005 - 11:23 #7
den siger

english (united states) - us

i den foerste drop down box

i det stoerre vindue siger den

en english (united states)
keyboard
us

hvilket maa vaere rigtig nok da jeg er i usa med en us pc
Avatar billede steelman Novice
18. juli 2005 - 11:24 #8
Hmmm.... tja... Så ved jeg ikke lige hvad det kan være. Virus?
Avatar billede spacee Nybegynder
18. juli 2005 - 11:27 #9
det er relateret til filter key eller en indstilling i den popup menu uden tvivl
Avatar billede spacee Nybegynder
18. juli 2005 - 11:43 #10
den menu som kommer op ved at holde shift nede hedder "accessibility options" og kan ogsaa findes i kontrol panel>

jeg har lige provet at sammenligne denne pc med opsaetningen paa en tilsvarende pc >>> opsaetningen i accessibility options er praesis den samme< saa jeg er noget paa bar bund nu >>>

jeg har norton installeret men jeg vil da lige prove at koerer en scan selv om jeg har indtryk af problemet ligger et andet sted
Avatar billede spacee Nybegynder
18. juli 2005 - 12:21 #11
Genstartede maskinen og det loeste problemet :D
Avatar billede steelman Novice
18. juli 2005 - 15:54 #12
hmmm... mærkeligt. Men godt det lykkedes :-)