Avatar billede nilfa Nybegynder
17. juli 2005 - 20:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Spywareblaster, knapperne reagerer ikke

Hej

Jeg har flere gange oplevet at Spywareblaster ikke vil fungere efter installation på ny maskine.
Installationen forløber perfekt, men når man starter programmet op, vil ingen af knapperne virke, der sker intet når man trykker på dem.
Jeg har hentet de anbefalede filer, som man måske kunne mangle ifølge Spywarefri's forum, men det hjalp ikke.

Nogen der har en løsning?
Avatar billede pallotto Nybegynder
17. juli 2005 - 20:38 #1
Nogen som har sagt at du lige præcis skal bruge Spywareblaster? Det findes jo også andre spyware programmer. Spybot er skam også et godt et.
Avatar billede nilfa Nybegynder
17. juli 2005 - 20:40 #2
Jeg bruger også Spybot og Adaware og har gode erfaringer med at Spywareblaster tager meget af snavset, så jeg vil gerne kunne bruge det fortsat.
Det mærkelige er at det virker på nogen maskiner, andre ikke.
Avatar billede pallotto Nybegynder
17. juli 2005 - 20:43 #3
Hmm okay. Lyder underligt. Jeg kender desværre ikke programmet, og har aldrig oplevet det med andre.
Selv har jeg kun Spybot som jeg måske kører en gang hver 3. måned. Og den finder det den skal.
Avatar billede nilfa Nybegynder
17. juli 2005 - 20:45 #4
Jo men det er ikke nok, både Spybot og for eksempel Adaware finder hver sine ting, ligesom forskellige antivirus programmer finder forskellige ting.
Spywareblaster forhindrer derimod meget i at komme ind overhovedet, da den blokerer for det.
Avatar billede pallotto Nybegynder
17. juli 2005 - 20:51 #5
Hvis du godt vil have et program som blokker med spyware og der med ikke alle det komme ind og ligge på din comp. Så har Microsoft lavet et dejligt program
Avatar billede nilfa Nybegynder
17. juli 2005 - 20:53 #6
Ja har prøvet det, men det bliver ikke ved med at være gratis, jeg har brugt disse prg i over 2 år, så en lille fejl som må kunne rettes skal ikke forhindre mig i at fortsætte med det, nogen må ha oplevet samme fejl eller vide hvordan man løser det.
Avatar billede nilfa Nybegynder
20. juli 2005 - 15:00 #7
Lukker igen, prøver i et andet forum.