Avatar billede kasperjensen Nybegynder
15. juli 2005 - 16:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skal have helt nyt design og indhold

Hej folkens.

Jeg har www.kejseren.dk som jeg vil ændre til noget helt nyt.

Jeg vil gerne høre jer om i har nogle gode ideer til hvad siden skal indholde, (der må meget gerne tjenes en skilling på den)

Den har også en rigtig god PageRank hos google.dk og er stadig godt besøgt.

Er der evt en hjemmeside snedker der vil gå sammen med mig om et projekt evt.. ellers smider i bare jeres ideer og hvad i ellers har at sige!

vh
kasper
Avatar billede apo Praktikant
15. juli 2005 - 16:25 #1
Hvorfor vil du ændre temaet/formålet med dit website?

Hvis sitet i forvejen er godt besøgt og har en god PageRank, risikerer du jo at dine besøgende forsvinder, hvis du pludselig begynder at tiltrække en anden (og måske mindre) målgruppe. Samtidig mister du måske noget af din PageRank hos Google.

Et forslag kan være i stedet, at starte et nyt site og beholde dit nuværende som det er (Måske med nogle nye features/services). Du kan udnævne det nye site til partnersite og derved lave lidt reklame for dit nye site, på dit nuværende site, og derigennem 'score' nogle hurtige besøgende; Der måske vælger at benytte begge sites fremover :-)

Dit nuværende site er jo udmærket, hvilket trafikken/PageRanken vel også bekræfter. Designet er behageligt og anderledes at se på. Måske behøver du blot at tilføje nogle flere services/mere indhold?

Men lad være med at lave helt om på noget der fungerer. Det bliver det som regel kun dårligere af...

Apo

P.S. Linkene i den øverste grå zone og i den nederste blå zone kan ikke ses, og henviser kun til 'http:///'. Nogen grund til det?
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
15. juli 2005 - 16:37 #2
jeg tjener faktisk intet på den side, og gider ikke blive ved med at opdatere nye ting når jeg intet får ud af det. plus besøgene er stadig nogenlunde, men nedadgående.  og er ret træt af "mobil underholdning"  og vil gerne gøre andet. men at få en ok pagerank er ikke det svære for mig.
Og det med de "tomme" links... ja, der skulle havde været noget.. men alligevel ej ;)
Avatar billede olebole Juniormester
15. juli 2005 - 19:03 #3
<ole>

Hvis du har en idé om noget, der er vigtigt at få på WWW, er det jo ikke noget problem. Har du ikke det, er det bedste at gøre vel, at undlade. Der er så frygtelig meget overflødigt fyld på WWW, som allerede består af over 8.000.000.000 sider.

Faktisk er det økonomisk mest lukrative, man kan foretage sig på WWW, at hjælpe de stakkels brugere med at filtrere alt det uvæsentlige og ligegyldige fra ... spørg Google  ;o)
Et job som flaskedreng hos Netto vil ofte kunne give mere end et site med et indhold, man ikke brænder helt og fuldt for ... og det gør du jo tydeligvis ikke.

Har du ikke nogen gode idéer, kunne du jo passende nedlægge domænet og håbe på, en anden kan bruge det til noget vedkommende indhold  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
15. juli 2005 - 19:33 #4
nix..mit domæne.. så hellere bare bruge den som mailserver
Avatar billede olebole Juniormester
15. juli 2005 - 19:57 #5
Ja, det lyder da som en rigtig god idé  :)
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
15. oktober 2005 - 14:15 #6
nå det fik jeg desværre intet ud af .points retur