Avatar billede ejnarhjorth Nybegynder
09. april 2001 - 10:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Aony Handycam Vision

Min Digital video, Camera Recorder, Sony Handicam Vision,  DCR-TRV7E, som jeg har købt for godt et år siden, har fået den fejl at den ikke automatisk stiller skarpt, når jeg zoomer ud og ind. Kun i to billedstørrelser er billedet skarpt.
Der er en blinkende meddelelse: E:61:00.  Kan Eksperten oplyse mig om:

Hvor kan jeg få fejlej rettet?

Hvor meget vil det mon koste?

Hvor længe det vil vare?

Jeg kan ikke undvære mit kamera ret længe, da jeg skal på et kursus i Schweiz den 25.april og gerne skulle lave nogle optagelser der.
Med håb om hurtig svar. På forhånd tak
Ejnar Hjorth
Christiansgade 38
9000 Aalborg.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. april 2001 - 10:51 #1
Sony Denmark
(Branch of Sony Nordic a/s)
Hoersvinget 1
2630 Tastrup
Phone:(43)557000
Fax:  (43)557104

/per
Avatar billede Beach Mester
09. april 2001 - 10:57 #2
Hej Ejnar.
Der er fejl i elektronikken på dit kamera, og det vil med stor sansynlighed ikke kunne laves inden den 25. april:-(
Så i stedet for at henvise dig direkte til et værksted vil jeg anbefale dig at henvende dig i den butik hvor du har købt kameraet og få det lavet igennem dem. Så har du mulighed for (hvis butikken ved hvad service er for en størrelse) at låne at andet kamera til dit kursus.

Sony´s værksted (JS Service) som ligger Hørsvinget 1 i Taastrup vil med stor sansynlighed  stå for rep. men flere forhandlere bruger også elektronikcenteret til deres rep. og der findes flere lokalafdelinger bla. i Jylland.

Jeg vil tro at en fejl i focusen vil koste dig enten en udskiftning af hele optikken (typisk 1500,- / 2400,-) eller opretning af servo til AF (typisk 800,- / 2000,-) men det er som du kan se umuligt at sætte en pris på en rep. uden først at have kameraet på bordet!

Håber du kan bruge ovenstående til noget:-)

//Beach