Avatar billede manse999 Nybegynder
13. juli 2005 - 15:12 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Feedback på www.nyhedsoverblikket.dk

Hej Eksperter.
For et stykke tid siden bad jeg jer kigge på min side www.nyhedsoverblikket.dk
Det er en side der samler nyheder fra forskellige medier, og dernæst kan du designe din egen nyhedsside med de nyhedsmedier du personligt ønsker.
Jeg har taget nogen af tingene fra sidst til efterretning, og lavet en del om på siden, og nu spørger jeg efter jeres mening igen. Positiv som negativ kritik !!!!
Sidst gik noget af kritikken på, at det er en stor bunke tekst der møder een når siden loades. Det har jeg ikke lavet om på, idet nyhederne på min side kommer pr. tekst og ikke pr. billeder.
Det der er lavet om siden sidst er: designet, netradio mulighed, og mulighed for at se enkelte mediers nyheder (Her skal det lige siges, at jeg knapt er færdig med grupperne fra denne side (Eksperten.dk), men bliver det een af dagene.

Ovenstående er også postet i "Site Vurdering".

Well..... Ordet er frit - alt modtages med kyshånd.!!!!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
13. juli 2005 - 15:22 #1
Jeg synes overordnet deisgnet er pænt. Det har rolige farver således at det er let at læse hvad der står på soden.

Oversigten med nyhederne er godt opdelt således man kan finde rundt i de forskellige sektioner med Ekstra Bladet,DR og TV2 osv.

Mere kritisk ser det ud med dine knapper øverst, de er simpelthen en tand for små synes jeg. Dem kunne du godt lave lidt større (selvom det er en del arbejde at lave!).

I venstre side har du en flash animation som er meget lidt køn, den er tydeligvis lavet i programmet Swishmax eller et lignende program (du kan sagtens llave et lille flashbanner som er mere personligt og mere stifuld ved at bruge macromedias Flash MX eller nyere.

Alt i alt = pænt men plads til lidt forbedringer.

+ siden ved sitet er overskuelighed

- siden ved sitet små knapper, grim flash banner.

håber du kan bruge dette.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
13. juli 2005 - 15:25 #2
Du skal dog også have ros for ideén for den er god. Du har et godt koncept kørende med at vise aktuelle nyheder fra de danske medier, en sådan side skal nok skabe besøgende.

jeg synes endvidere du bør tænke på at lave en sektion med internationae nyheder, måske enda en med flere forskellige sporg. Eksempelvis kunne du lave en fransk side med nyheder fra Le Monde (men det er jo blot en idé fra min side af)

//keep up the good work

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
13. juli 2005 - 23:07 #3
Du ved godt at du har oprette dette spørgsmål 2 gange ikke?

Så jeg ved ikke om man får nogen feedback fra dig?

ha det godt

mvh
Mads
Avatar billede manse999 Nybegynder
14. juli 2005 - 12:21 #4
jo - det er jeg klar over. Tak for svarene.
Ang. flash animationen, har jeg tænkt samme tanke som dig, og det bliver helt sikkert et af de kommende projekter. Og jo - den er lavet i swishmax.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
14. juli 2005 - 12:33 #5
ja den swishmax animation kan du lave pænere manse. Det er lidt synd når resten af designet er så pænt. Jeg tror du får en god side med masser af besøgende!.

ha det godt

mvh
Mads
Avatar billede manse999 Nybegynder
15. juli 2005 - 09:52 #6
Hej igen Mads.
Tak for interessen endnu en gang.
Har du nogen gode ideer til hvordan man kan tiltrække besøgende. Jeg har indgået aftaler med nogle linkpartnere, og har været heldig, at blive partner med lankawi.dk som har mange besøgende, men alligevel er det begrænset hvad det giver af besøgende derfra. Kan jeg gøre noget selv, eller er jeg blot for utålmodig?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
15. juli 2005 - 10:02 #7
Ja banner er en måde at gøre sin side mere tiltrækkende.

Banner har den ulempe at der er mange af dem efterhånden på nettet at der er mange af dem og folk irriterer sog over dem!.

Jeg synes du skal lave et banner hvor du aver noge korte slag-argumeter for hvad din side er, hvad brugeren kan forvente af din side.

Med andre ord, brug banneret til at fortælle at din side har en samling af nyheder der kan have interesse for brugeren (for det er jo pointen bag din hjemmeside).

Har du også tilmeldt din side på Google. Hvis ikke så tænk godt over hvilke søgeord du skal have en den forbindelse.!

håber du kan bruge dette til noget!.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
15. juli 2005 - 10:30 #8
PS! tak for point.

ha en god dag

mvh
Mads