Avatar billede eksplayer Nybegynder
13. juli 2005 - 12:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

To tabeller i én kolonne

Hey,

Jeg har en kolonne hvori jeg gerne vil have en tabel i båe toppen og bunden, er det muligt i samme kollone?

Altså, en tabel der er valign="top" mens den anden er valign="bottom" - eller findes der andre løsninger?
Avatar billede eksplayer Nybegynder
13. juli 2005 - 12:50 #1
Eller hvis man kan have en tabel i toppen af kolonnen og så placere et billede i bunden af kolonnen via css så ville det også være fint.
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2005 - 12:59 #2
Kan du ikke lave noget med en tilhørende kolonne med et sorteringsniveau!~)

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du programmerer i, såehhh......
Avatar billede eksplayer Nybegynder
13. juli 2005 - 13:18 #3
Det oplagte ville være at lave to kolonner og så evt smide en tabel i hver, hvor den ene var i top og dan anden i bund, men eftersom jeg arbejder med CellSpace på 14px så vil der blive et mellemrum mellem kollonerne hvilket jeg ikke er interesseret i...
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2005 - 13:39 #4
Det jeg mener er at beholde den kolonne du har nu og så i den tilhørende kolonne, skriver du 1 ved de felter, som skal i top og 2 ved de felter, der skal være i bunden. Så sorterer du på denne kolonne først og evt. skjuler den!~)
Avatar billede eksplayer Nybegynder
13. juli 2005 - 14:39 #5
Jeg tror ikke jeg er helt med på hvad du mener med en "tilhørende" kolonne. Kan du lave et lille "kode" eksempel?
Avatar billede eksplayer Nybegynder
14. juli 2005 - 09:51 #6
Jeg har droppet det med 14px cellspace og opbygget det på en lidt anden måde, og derved kommet frem til en ok løsning. Men ellers tak for indlæg...