Avatar billede thulin.rm Nybegynder
09. april 2001 - 09:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Taste shortcut til vis desktop

Er det muligt at tilføje keyboard short cut, for at vise desktoppen.

Jeg er klar over ta windows tast knap + M viser desktoppen. Men IBM har ikke windows tast på deres thinkpad. SÅ er det evt. muligt at tilføje en tast til den shortcut som allerede eksisterer ?
Avatar billede senj Nybegynder
09. april 2001 - 10:03 #1
Hvis du står i desktoppen og højre-klikker -> new shortcut og dermed opretter den short-cut du ønsker. Herefter skal du på iconet på desktoppen vælge properties og tilføje en tast kombination du ønsker!

Det var en måde at gøre det på!

/senj
Avatar billede ^segal^ Nybegynder
09. april 2001 - 11:11 #2
thukun.rm > Jeg går udfra du mener winkey+d
d for dekstop:)
Avatar billede ^segal^ Nybegynder
09. april 2001 - 11:12 #3
ups..der skulla ha\' stået thulin.rm!
Avatar billede senj Nybegynder
09. april 2001 - 11:13 #4
winkey + m (mini) giver det samme!
Avatar billede goulduck Nybegynder
09. april 2001 - 18:21 #5
Jeg kan bedere lide winkey+d ... hvis man trykker det igen, efter man har minimeret det hele, kommer det hele frem igen - som det var før. Det er meget rart, hvis man kun skal bruge en enkelt fil - eller hvis man har et lækkert baggundsbilled!