Avatar billede martch17 Nybegynder
08. juli 2005 - 14:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netværkspartnere søges

Vi er et firma med 4 partnere, opstartet i efteråret 2004. Vores forretningsområde/kernekompetence ligger inden for udvikling af optimale online kundeservice strategier, så arbejdsprocesser effektiviseres og effektiv behandling af kundeinformationer medvirker til øget salg og kundetilfredshed.

Vi efterlyser partnere indenfor webdesign og markedsføring med etableret kundekreds, der i naturlig forlængelse af deres samarbejde med kunden kan medvirke til forbedrede arbejdsprocesser indenfor den online kundeservice ved at samarbejde med os.

Vi håber at dette netværk kan være givende og udfordrende for alle parter.

Kontakt venligst

Martin Kragh
Projektleder
Tlf. 61 67 64 51
Avatar billede areon Nybegynder
08. juli 2005 - 19:07 #1
Kunne i eventuelt uddybe jeres kompetencer og "produkt/Service".
Avatar billede martch17 Nybegynder
10. juli 2005 - 21:29 #2
Hej Areon.

Vores "produkt" består i at udforme virksomheders online kundeservice strategi ( alt indenfor e-mail, Self - FAQ, live support og kundekendskab) gennem software og knowhow, hvorved den optimeres og omkostningerne reduceres. Endvidere bidrager vi med knowhow og software til hvorledes virksomheden undgår vidensflugt ved medarbejderes afsked eller opsigelse. Herved reduceres omkostninger til uddannelse af nye medarbejdere.

Vores kompetencer består af flere års erfaring med webdesign, arbejdet som systemadministrator og erfaringer fra helpdeskfunktion. Derudover trækker vi på kompetencer indenfor kommunikationsformidling.

Håber at dette var svar nok.

Med venlig hilsen

Martin Kragh
Avatar billede agermose Nybegynder
14. juli 2005 - 18:45 #3
har du en mailadresse?
Avatar billede martch17 Nybegynder
14. juli 2005 - 22:00 #4
Hej Agermose

Jeg vil ikke bruge min rigtig mailadresse ( gr. spam), hvorfor jeg har oprettet denne: martch17@hotmail.com

Med venlig hilsen

Martin Kragh