Avatar billede stinesondre Nybegynder
07. juli 2005 - 09:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installing feature hver gang bruker åpner et Office program

En bruker med Office 2003 installert får opp meldingen:

"Installing: Microsoft Office Word feature" hver gang han åpner word. Dette bildet står kun i noen sekunder får programmet starter opp som det skal... Han får opp liknende meldinger på alle Office programmene. Er det noen som vet hvordan man fikser dette ?
Avatar billede composer Nybegynder
07. juli 2005 - 10:48 #1
re installer Officepakken
mit bedste bud sørg for at kun dele af applicationen køres over netværket eller kør alt fra denne computer (en valg mulighed under installationen)
Avatar billede stinesondre Nybegynder
07. juli 2005 - 12:23 #2
Officepakken er installert fra server med GPO. Dette er en installasjon som har fungert bra på sikkert 70 andre maskiner, så jeg forstår ikke hvorfor den ikke skulle fungere på denne maskinen....
Avatar billede stinesondre Nybegynder
19. juli 2005 - 10:09 #3
Lukker saken da det desverre ikke har kommet noe ordentlig svar..