Avatar billede byp Nybegynder
06. juli 2005 - 17:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til aktiveringskode

Da jeg åbnet computeren i dag blev jeg bedt om at "intast din aktiveringskode" det er ikke XP aktivering den har jeg prøvet og får svaret "Forkert Intastet BrugerID" håber der er nogen med et godt råd
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juli 2005 - 17:41 #1
Sådan aktiveres Windows via telefonGuiden Produktaktivering i Windows findes i Systemværktøjer. Klik på Start, peg på Programmer, peg på Tilbehør, peg på Systemværktøjer, og klik derefter på det relevante ikon, hvis du vil åbne et systemværktøj., og klik derefter på Aktiver Windows.
Følg vejledningen på skærmen for at aktivere produktet.
Bemærk!

Du kan også starte guiden Produktaktivering i Windows ved at klikke på Start, klikke på Kør og skrive "oobe/msoobe /a".
Hvis du ikke har et modem eller en Internetforbindelse, kan du aktivere dit eksemplar af Windows ved at ringe til en kundeservicerepræsentant hos Microsoft. Det er hurtigt og nemt at aktivere Windows, og du skal hverken opgive navn eller andre personlige oplysninger.
Hvis du endnu ikke har aktiveret Windows XP, kan du starte aktiveringen ved at klikke på ikonet til Windows-produktaktivering på proceslinjen. Når du har aktiveret Windows XP, vises ikonet ikke længere på proceslinjen. Hvis du vælger ikke at aktivere nu, vises der jævnligt påmindelser i løbet af de næste 30 dage. Når tiden er udløbet, skal du aktivere for at kunne fortsætte med at bruge Windows.
Avatar billede leif Seniormester
06. juli 2005 - 17:48 #2
Hvad program siger den du skal aktivere ? Er det XP ?
Avatar billede byp Nybegynder
06. juli 2005 - 17:55 #3
når gør som du siger få jeg at vide at windovs allerede er aktiveret, hvad det også blev for ca. 7 mdr. siden
Avatar billede byp Nybegynder
06. juli 2005 - 17:59 #4
til Leif jeg ved ikke hvad pogram det er det står der ikke noget om
Avatar billede gratis Nybegynder
06. juli 2005 - 18:11 #5
du kan med msconfig se hvad der starter op på din pc.|Startmenu|Kør| skriv, msconfig , tryk enter, på fanebladet Start ka du måske for øje på hvad det er der blir startet og gir' denne meddelelse...
Avatar billede halifax Nybegynder
06. juli 2005 - 18:30 #6
Et freewareprogram som viser langt mere end msconfig i Start, er Autostart Viewer - kan hentes her. Et rigtig godt program, der viser mere end hvad der startes fra startmappen eller run i reg.db
http://www.diamondcs.com.au/index.php?page=products
Avatar billede byp Nybegynder
06. juli 2005 - 18:33 #7
gratis: jeg fant programmet, det er så længe siden jeg har været her at jeg ikke kan huske hvordan jeg giver dig point
Avatar billede gratis Nybegynder
06. juli 2005 - 19:40 #8
da jeg ikke samler på point ka du enten ta dem selv eller bede de andre om at lægge et svar ;) du gør sådan her:.

for at acceptere et svar skal du makere navnet/navnene (i tilfælde af at der er flere du vil gi point,ska du vente med at acceptere til alle har svaret) og trykke på accepter :O) et nyttigt link i denne sammenhæng http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede byp Nybegynder
06. juli 2005 - 22:20 #9
halifax hvis du lægger et svar få du point
Avatar billede halifax Nybegynder
07. juli 2005 - 00:33 #10
Ok.  :)