Avatar billede pamela Nybegynder
08. april 2001 - 15:14 Der er 6 kommentarer

Ville det ikke være en god ide om man stoppede de gratis point v. grænse på 300?

alsså her er jaj nok osse lie gådet hæn ov blevet nummar 3275, vilket gør mig majet bædre end allæ dæm undar maj (sikkært mange mæneskår) -> men jaj har jo osse store brøster og æn læker røv, så det må vær defor at jaj ær komet så højd oppe på den dersens lisde:=)

RED -> det er muligvis ikke det bedste eller det værste eksempel på brugere der bare står og sygner hen med point der samles sammen, men jeg har da en klar fornemmelse om at der eksisterer en ret stor mængde af den slags profiler, det gør \"ranglisten\" uigennemskuelig, man kan godt reelt set være rangeret som langt under 7000 og så være både mere aktiv med hensyn til svare og for den sags skyld stille \"de gode\" spørgsmål (h ref -> dem hvor mange lærer noget af svaret som kommer -> jvnf. \"jeg lytter lige med\")

desuden kunne det da være lækkert med en \"månedens\" eller \"ugens\" top 10, der gav nye \"superbrugere\" chancen for at profilere sig (det ville, alt andet lige, skabe yderligere POSITIV konkurrence) da \"respekt\" faktoren ville blive udvidet til også at omfatte den NYE -->\"TDAUGARD\" \"Skjoldby\" eller \"ERIKJAKOBSEN\" eller hva pokker de nu hedder:) (respekt til dem)

Dette har helt sikkert været oppe til diskussion før, men jeg har ikke lige kunne finde et spgm der svarede til det jeg stiller her:)

grunden til at jeg nu kan snakke som \"PAMELA\" er at jeg hjalp en veninde med at skulle oprettes her på EKSPERTEN, (Navnet Pamela kom på tale) og det var desværre taget!, jeg tjekkede PAMELAS status --> så at den havde været død lige siden starten, prøvede så at logge ind med Pamela - Pamela og minsandten det passede, derfor besluttede jeg at oprette dette spgm! (jeg kunne bare have ladet min veninde få pamelas konto, meen jeg mener at det skulle ligge LANGT væk fra ekspertens Idégrundlag!)

at jeg så opretter i Pamelas navn og ikke min egen profil, gør --> pamela får en mail, hvis der kommer indlæg, og kan komme og \"Claime\" profilen:)

Jeg har ikke ændret i opstillingen, så log og pass er stadig den samme:)

FOR THE RECORD!

jeg ved godt at det jeg har gjort ikke ligger inden for \"Det man nu gør\", men jeg håber ikke det bliver taget ilde op, det er desuden lykkedes mig at finde 3 andre ubrugte profiler, hvor log og pass er det samme, inden for 10 forsøg (med den højeste rangering omkring 300). det betyder, i mine øjne, at pointsystemet er korrupt, i den forstand, at det ikke umiddelbart er til at gennemskue hvad der er skidt og hvad der er kanel!:(

det var en lang smøre, men jeg håber at den kan være oplæg til en lille diskussion om hvad gør man med inaktive profiler:) og ikke bare \"Hold DA Kæft Hvor Er DU En Stor Nar\"

derfor har jeg valgt at holde mit eget profilnavn helt ude af diskussionen!
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. april 2001 - 15:25 #1
Har selv bemærket det med koderne.
En god idee ville være at navn og kode ikke må være ens, ligesom hos Hotmail.
Avatar billede madrich Nybegynder
08. april 2001 - 15:34 #2
--> Tommy, jeg tror ikke det er problematikken bag kode/password Pamela snakker om:)

Desuden er jeg rygende enig i hvad Han/Hun siger, en løsningen ville måske være at sætte folk der er \"inaktive\" uden for klassementet! man bør ikke slette folk bare fordi de er inaktive! ( Ihvert fald ikke indenfor en acceptabel tidsperiode) da jag selv har oplevet at holde mig væk fra kodningen et stykke tid og så komme igen, man føler sig squ lidt mere velkommen, når man har sin \"gamle\" profil og ikke skal til at oprette ny!

forresten så har dette vist været oppe for kort siden!! kig evt. http://www.eksperten.dk/spm/60017
Avatar billede madrich Nybegynder
08. april 2001 - 15:38 #3
Og der kom en del gode forslag til hvordan man kunne løse problematikken:)

evt. for at komme med et ekstra forslag til rækken i den anden, så kunne man:

kun få de 5 (eller evt. 10 point dagligt) hvis man loggede ind OG trykkede på et banner, nu ved jeg godt at EKSPERTEN har lidt problemer med at finde sponsorer til banner reklamer, men det ville i hvert fald genere nogle Clicks ;) just a Comment:)
Avatar billede jasber Nybegynder
08. april 2001 - 16:14 #4
Fin ide, jeg er med :)
Avatar billede dingkee Nybegynder
08. april 2001 - 16:54 #5
Jeg mener også at man kun skal have point hvis man logger på dagligt, der må være en eller anden måde at registre det på.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. april 2001 - 09:42 #6
Vi har diskuteret dette forslag tidl., og umiddelbart synes vi det stiller for store krav til, at man skal være logget på dagligt, for engang imellem at kunne stille et enkelt spørgsmål, hvilket er tilfældet for en del brugere.