Avatar billede skizo_someone Nybegynder
04. juli 2005 - 18:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søger "mistet" photoshop tutorials hjemmeside.

Hej Eksperter.

jeg skriver på baggrund af at jeg har "mistet" adressen til denne side som indeholder nogle ganske gode guides til nogle ting jeg lige netop står og skal bruge.

Det bedste jeg kan gøre for at spore Jer ind på hvilken side det præcist er jeg søger, er umiddelbart at beskrive den for Jer.

Siden er meget mørk i det, baggrunden er vist en meget mørg grå - næsten sort og selve interfacet på siden er meget futuristisk, grafikken er detaljeret og så vidt jeg mindes i nogle guld-agtige farver. Jeg mener at siden hed noget med 'eye'.

jeg har forsøgt at finde siden via google, dog forgæves, så nu håber jeg at I kan hjælpe mig :)

På forhånd tak
Christian Rasmussen
Avatar billede steen_hansen Forsker
04. juli 2005 - 18:29 #1
Prøv at se om Prodic har et link til den på www.prodic.dk
Avatar billede steen_hansen Forsker
04. juli 2005 - 18:29 #2
Avatar billede skizo_someone Nybegynder
04. juli 2005 - 19:16 #3
det var nemlig lige præcist den :D
takker for det :)
...så smid venligst lige et svar
Avatar billede steen_hansen Forsker
04. juli 2005 - 21:45 #4
Anytime :)
Avatar billede mccookie Seniormester
04. juli 2005 - 21:52 #5
Prøv at kigge igennem her og se om du ikke støder på en mere du syntes om; http://www.chart.dk/list_websites.asp?mode=kategori&kategori_id=270&start=1
Avatar billede steen_hansen Forsker
04. juli 2005 - 22:08 #6
mccookie, skizo_someone spurgte efter en given ting, og fik svaret. Jeg bliver bedt om at lægge et svar, hvilket er gjort. Opgaven er løst.

Nu er jeg ligeglad med pointene, og skizo_someone, du må meget gerne (du skal! :)) give mccookie alle pointene, det er helt fint med mig. Men din måde at "møve" dig ind på, når opgaven er løst, virker på mig en kende pågående.

Tag det ikke ilde op, tag det ikke på den forkerte måde, og tag endelig pointene. Jeg synes bare du en anden gang måske kunne nøjes med at give en supplerende kommentar, når opgaven er afsluttet. Bare et synspunkt fra min side. Tag det ikke ilde op, jeg håber du istedet vil tænke lidt over det :)

skizo_someone, giv venligst alle pointene til mccookie, det er helt fint med mig. Og fortsat god aften til begge :)
Avatar billede steen_hansen Forsker
19. juli 2005 - 20:55 #7
Lukketid? :)
Avatar billede skizo_someone Nybegynder
04. august 2005 - 00:06 #8
uden tvivl :)