Avatar billede detdaforvildt Nybegynder
02. juli 2005 - 20:57 Der er 5 kommentarer

Webcam virker ikke? (BisonCam USB 2.0)

Jeg sidder med en bærbar ASUS, hvor der er et webcam integreret i skærmen sammen med microfon. Mikrofonen virker!
Da jeg startede med pre-installeret windows virkede den.
Men efter at have installeret Windows uden alt muligt ligegyldigt software, kan jeg ikke få det til at virke.
Driveren er blevet installeret og den "siger" at den virker, men når man fra Min Computer dobbeltklikker på "BisonCam, USB 2.0" kommer der kun et gråt felt frem og intet sker (faktisk virker det som om dette explorer vindue "dør" efter kort tid).
Jeg har haft en del bøvl med at få alt installeret manuelt og har stadig et device der er ukendt (har ingen ide om hvad det kan være - alt hvad maskinen har er installeret af hvad jeg kan se - det eneste der ikke virker er mit webcam).
Avatar billede tumben Novice
03. juli 2005 - 01:13 #1
det der ukendte skal windows finde..derfor skal du finde driveren til den på den CD der fulgte med maskinen....der mangler noget...derfor virker det ikke !
Avatar billede detdaforvildt Nybegynder
03. juli 2005 - 02:30 #2
Det har jeg forsøgt - der er ikke noget den har lyst til at bruge. Har også installeret nyeste driver fra Asus' hjemmeside.
Avatar billede tumben Novice
03. juli 2005 - 20:46 #3
og du har gået alle biblioteker igennem.på cdén
Avatar billede detdaforvildt Nybegynder
04. juli 2005 - 04:44 #4
Må tilstå at jeg ikke har været i nærheden af min original cd med driver (har dem udelukkende fra nettet). Men det burde vel kun være bedre. Nu har jeg i hvert fald sendt en besked til ASUS og så må jeg se hvad de siger. Ud over det vil jeg naturligvis prøve CD'n som du siger, når jeg kommer hjem engang.
Avatar billede detdaforvildt Nybegynder
05. juli 2005 - 01:39 #5
Så fik jeg prøvet den medfølgende CD - stadig kun en grå skærm. Jeg vil nu vente på ASUS' svar.