Avatar billede mewm Nybegynder
02. juli 2005 - 19:40 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Baggrund forskudt i IE

Hey

Jeg er igang med dette design til en anden.
Men. Firefox viser den perfekt, men i IE er det nederste forskudt.
Det baggrunden der er forskudt.

Hvordan kan jeg fixe det?

link: http://88mouv.net/qli
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2005 - 20:33 #1
http://frip.dk/hotpop/hmmm.JPG

Hvor er fejlen?
Eeneste fejl jeg får er en mysql fejl....
Avatar billede mewm Nybegynder
02. juli 2005 - 20:58 #2
mærkeligt du ikke får den fejl.
Se her: http://88mouv.net/ss.jpg
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2005 - 21:08 #3
Page not found
The page you where looking for, wasn't found, at least not on this server.
PLEASE, doublee check the adress, for any possible typos you could have made, and try again.

Siden du prøvede at se, findes desværre ikke på, ihvertfald ikke på denne server.
Tjek venligst adressen igen for eventuelle stavefejl, og prøv igen!

--------------------------------------------------------------------------------

The Apache Webserver
Avatar billede mewm Nybegynder
02. juli 2005 - 22:37 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2005 - 22:42 #5
Tjah...
Skal åbenbart have briller for jeg kan kun se at siden vises ens hos dig og mig...
Avatar billede stone Forsker
03. juli 2005 - 00:21 #6
kører IE og siden er da ikke forsudt, men du har en xql fejl
Avatar billede mewm Nybegynder
03. juli 2005 - 00:59 #7
mærkeligt, men lukker
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2005 - 12:19 #8
kan godt se problemet - men kan du ikke lige poste din kildekode her?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2005 - 19:55 #9
Phunky> hvilket problem???

Siden er ikke forskudt. dog er der en mysql fejl???
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2005 - 21:44 #10
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2005 - 21:45 #11
ligner da ihvertfald den fejl han beskrev i mine øjne, men den er som sagt kun i IE
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2005 - 22:19 #12
http://frip.dk/hotpop/hmmm.JPG - ingen fejl her..
Avatar billede mewm Nybegynder
04. juli 2005 - 11:44 #13
jeg har fundet ud af at den ikke gør det hvis men lave vinduet lille :S
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2005 - 12:07 #14
lyder vildt mærkeligt, men igen - vil gerne se din originale kildekode, så kan det måske blive lidt nemmere at gennemskue
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juli 2005 - 19:22 #15
Den gør det ikke her - heller ikke engang ved tryk på F11
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2005 - 21:13 #16
hmm syns ikke just han er superaktiv for at få rettet sit problem, har spurgt om den kode 2 gange nu, men stadig intet hørt.
Men okay - man har vel lov at være ude og nyde sommervejret - er nok kun mig der gider sidde inde og arbejde med min hjemmeside idag....... men det blev så min måde at fejre feriestart :D
Avatar billede stone Forsker
04. juli 2005 - 22:38 #17
phunkypopcorn.... du kunne jo bare downloade den som fuldstændig website så har du jo koden