Avatar billede sld Nybegynder
01. juli 2005 - 15:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dias på hp?

Hey!
Jeg bruger frontpage til at lave min hjemme side!
, men ville gerne have sådan en "intro" på den! Det skal jo laves med flash, eller sådan noget! Og det fatter jeg ikk rigtig noget af!
Så kan man ikk lave et Diashow? og lægge det på nettet? som en intro?

Hvis man kan? Hvad er koden (HTML) så til at gøre det? heh! :D

Håber at få et POSITIVT svar! :D
Avatar billede mibu Nybegynder
01. juli 2005 - 16:35 #1
Jo men pas på! det bliver let en "tung" opstart tjek www.gjerlevborgerforening.dk er det sådan noget du mener ?
Avatar billede sld Nybegynder
01. juli 2005 - 16:41 #2
Nej, ikk helt sådan noget!
For det skal ikk være noget med billeder..

Det skal være med nogen ting (streger osv) Der flyver..
sådan.. fra det ene hjørne til det andet.. og så skal der stå noget tekst .. som OGSÅ flyver ind!
Avatar billede olebole Juniormester
02. juli 2005 - 14:48 #3
<ole>

Så skal du nok købe Flash og få lært det ... eller få en anden til at lave det for dig  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede sld Nybegynder
03. februar 2006 - 09:15 #4
lukket