Avatar billede quicksilver Nybegynder
30. juni 2005 - 11:28 Der er 2 kommentarer

Opstartsproblemer efteer installation af antivirusprogram

Hej,

Jeg har en Win98SE arbejdsstation jeg netop har installeret Panda Antivirus Titanium 2005 på. Installation og opdatering gik fint, men da den skulle genstarte kommer den op med en Explorer fejl. Jeg trykkede Ctrl+Alt+Delete og det eneste proram der kører er webproxy - er der nogen der kan hjælpe mig med at løse problemet - den kommer kun dertil hver gang og ikke længere
Avatar billede gratis Nybegynder
30. juni 2005 - 12:35 #1
det lyder som installationen ikke er gået som den skulle... start op i fejlsikret tilstand, hold Crtl nede når maskinen starter,når du kommer frem til menuen,vælg , Fejskikret Tilstand, hvis du ka komme ind i Windows på denne måde så se om du ka afinstallere programmet derfra.Her er en søgning på Panda's side (ikke meget hjælp at hente..) http://tinyurl.com/buhwq og her en søgning på Google , http://www.google.com/search?biw=1274&hl=en&q=Panda+Antivirus+Titanium+2005+%2Bwebproxy&btnG=Google+Search
Avatar billede gratis Nybegynder
30. juni 2005 - 12:36 #2