Avatar billede hedegaard9240 Nybegynder
27. juni 2005 - 21:55 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Powerstrip eller Skærm?

Hey Allesammen:D

Når jeg installere Powerstrip? hvis i ved hvad det er for et program.
Så når jeg genstarte computeren efter at have installeret.
kommer den self ind på skrivebordet, men så går der få min eller sek. så Flimre skærmen og så genstarter computeren.
Nogen der har en ide til hvorfor der sker?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. juni 2005 - 22:00 #1
Igen: Følg op på dine tidl. spm.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=hedegaard9240&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Så vil der være bedre response her...
Avatar billede hedegaard9240 Nybegynder
27. juni 2005 - 22:01 #2
Hvad mener du?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. juni 2005 - 22:03 #3
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. juni 2005 - 22:04 #4
Avatar billede hedegaard9240 Nybegynder
27. juni 2005 - 22:05 #5
At give point eller?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. juni 2005 - 22:10 #6
Som her beskrevet: http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
(Du har i skrivende stund ikke 'uddelt'/afsluttet nogle spm. endnu...)
Avatar billede hedegaard9240 Nybegynder
27. juni 2005 - 22:11 #7
nå okay ved ikk hvordan man giver point. forklar i stedet for at sende link
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. juni 2005 - 22:14 #8
Citat fra http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar :

Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?
Det gør du ved at markere brugernavnet i boksen til venstre, og klikke på enten Accepter eller Afvis.
Disse står lige over det felt hvori du skriver dine indlæg.

Der er mere end en der har svaret, hvad gør jeg så?
Der er tre muligheder.

Alle svar har været gode og hjulpet dig, så markerer du alle navnene i navneboxen, og trykker på accepter, så bliver point delt lige imellem svarerne.
Et svar var bedre, men de andre har også hjulpet dig, så trykker du på avanceret, og tildeler hver svarer det antal point du synes.
Der var kun et svar du kunne bruge, så markerer du det navn med det brugbare svar og trykker accepter, på den måde bliver alle andre svar samtidig afvist.

Hvordan svarer jeg på det de spørger om, uden at acceptere deres svar?
Det gør du ved at lave dit indlæg som en kommentar, ude til venstre kan du vælge om det skal være et svar eller en kommentar, det er altid en kommentar hvis du ikke laver det til et svar.

Nu fik jeg løst mit problem, er der mere jeg skal gøre?
Der er et par ting du bør gøre, den ene er at sige tak for hjælpen til de personer der har hjulpet dig eller prøvet på det.
Den anden er at fortælle hvordan du fik det løst, og hvilken løsningsmodel der virkede. Grunden er at andre en dag kan få glæde af din løsning, men hvis det ikke fremgår af tråden hvad løsningen var, er der ingen andre der kan bruge det.

En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points?
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan kvitteres med point. Du beder ham om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points.

Citat slut...
Avatar billede hedegaard9240 Nybegynder
27. juni 2005 - 22:17 #9
tak.. hvordan sletter jeg så det spørgsmål
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. juni 2005 - 22:26 #10
... alt hvad der er skrevet kan _ikke_ slettes... og det er heller ikke meningen...
Avatar billede hedegaard9240 Nybegynder
27. juni 2005 - 22:28 #11
nå ok:D tak for hjælpen;D men der ingen der har skrevet endnu
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. juni 2005 - 22:30 #12
... kommer måske...
(Jeg har ikke mere tid lige...)
Avatar billede hedegaard9240 Nybegynder
27. juni 2005 - 22:31 #13
Ej har sku brug for lidt help
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. juni 2005 - 22:46 #14
der er noget snavns i din Powerstrip, brug systemgendannelse og smid den powerstrip ud.
Avatar billede hedegaard9240 Nybegynder
27. juni 2005 - 22:52 #15
Hmm er det ikk nok at Bare Fjene den i tilføj og fjen programmer= ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. juni 2005 - 23:53 #16
jo, jeg forstod blot at det flimrede og at computeren genstartede, du kan selvflg. afinstallere powerstrip i Fejlsikret tilstand.
Avatar billede hedegaard9240 Nybegynder
28. juni 2005 - 00:13 #17
ja startede dem op i fejlskikret tilstand og fjenede men ved ikk hvorfor den Flimre og genstarter når jeg har installeret det
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. juni 2005 - 00:19 #18
forstår jeg heller ikke, Powerstrip plejer at virke, bl.a. hvis folk har problemer med spil.
Avatar billede hedegaard9240 Nybegynder
28. juni 2005 - 00:22 #19
j kan heller ikk forstå det:/ Men kan man hente det på download.com
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. juni 2005 - 12:12 #20
Jeg kan ikkw hjælpw dig yderligt, sorry :(
Avatar billede hedegaard9240 Nybegynder
07. april 2011 - 16:21 #21
takker for hjælpen til de forskellige!
Længe siden jeg har været her, så der bliver lige ryddet op i de gamle spørgsmål