Avatar billede missnooob Nybegynder
27. juni 2005 - 10:48 Der er 4 kommentarer

brænding

Hej. ja jeg er helt ny i det med at brænde.jeg har nogle film på min HD som jeg gerne vil have brændt,da min HD ikke er så stor,og syns de fylder meget,jeg har prøvet at brænde dem ned på dvd-r medie,og bagefter prøvet at tage en kopi af dem for at være sikker inden jeg slettede dem,men at tage en kopi af mine brænte dvd-r skiver,er håbløst den skriver en error ca ved 98%,er der nogen måde at lave bakup af mine film,måske med dvd+r skiver,tænker på at brænde dem ned som data hvis man kan det,min brænder er en Lite-on dvdrw sohw-1633s
Avatar billede boxer Nybegynder
27. juni 2005 - 11:23 #1
Nu ved jeg ikke helt hvad det er for nogle filer du vil tage en backup af men du kan prøve denne guide:
http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=124
Læs også de andre filmguides - der er mange muligheder:
http://www.piratgruppen.org/guides.php3#film
Avatar billede uffesteenberg Novice
28. juni 2005 - 02:44 #2
Ypes... gode links boxer. Jeg bruger selv TEMPGEnc Xpress + TEMPGEnc DVD Author til f.eks. at lave avi-filer om til en vaskeægte DVD-skive og det holder!!! Nero er jo også et udmærket program...
Avatar billede uffesteenberg Novice
28. juni 2005 - 02:45 #3
PS: Guide til TEMPGEnc finde også på piratgruppen.org ;-) Det var sådan jeg kom igang..
Avatar billede boxer Nybegynder
26. september 2005 - 12:58 #4
Var det løsningen?