Avatar billede qualon1 Nybegynder
24. juni 2005 - 12:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er denne projekter prisen værd?

Hej...

Jeg har fundet en billigt projector http://www.midtdata.dk/asp/index1280.asp?varernr=V... .... Men jeg skal da gerne indrømme jeg ikke har sindsyg meget forstand på hvad der skal være på en ordentlig projektor... Derfor ville jeg høre om der var nogen "nørder" :D der lige ville hjælpe mig med at bedømme denne og evt fortælle hva man skal kigge efter...

QuALoN
Avatar billede krydset Nybegynder
24. juni 2005 - 12:55 #1
link virker ikke
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
24. juni 2005 - 23:50 #3
Hvis det er til at vise lidt power point præsentation og sådan er den ganske udmærket, men hvis det er til film/hjemmebrug ville jeg nok gå op i en lidt højere opløsning, desuden synes jeg kontrastforholdet er for lavt. Men er det kun til undervisning og sådan er den udemærket...
Avatar billede qualon1 Nybegynder
25. juni 2005 - 15:02 #4
ja... den var nok mest tænkt til at se film på... okay... tak for hjælpen...