Avatar billede ducks Nybegynder
23. juni 2005 - 17:15 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

eNyt fra Eksperten"

"Som medlem på Eksperten modtager du dette nyhedsbrev, der sendes cirka en gang om måneden. Du kan som Eksperten Pro medlem fravælge at modtage dette.

Kære Eksperter

Som mange sikkert har erfaret, har der være problemer med blandt andet nyhedsbreve, e-mails og Pro-abonnementer på Eksperten. De tekniske problemer skulle nu være rettet, så tingene igen kan glide korrekt. Vi beklager naturligvis.

Med venlig hilsen Eksperten"
Avatar billede ducks Nybegynder
23. juni 2005 - 17:17 #1
For **** kom til at trykke på en knap så jeg oprettede før jeg var færdig..

Men det jeg vil sige, er at jeg synes dette er en gang elendig spam fra et ellers seriøst site. Jeg har nu kun 1 mulighed for at undgå disse irriterende breve og det er at slette min bruger herinde, for jeg har sq ikke tænkt mig at betale mig fra at undgå det. Så jeg synes lige at Admin skulle gøre muligheden for deaktivering af nyhedsbrevet tilgængeligt for alle, ellers ryger Eksperten over min personlige liste over dårlige spamere.
Avatar billede mugs Novice
23. juni 2005 - 17:18 #2
Og - Hvad er det spørgsmål?
Avatar billede mugs Novice
23. juni 2005 - 17:22 #3
OK - Helt enig, der er stadig mange fejl så udtrykket "De tekniske problemer skulle nu være rettet" må siges at være noget optimistisk!
Avatar billede jokkejensen Novice
23. juni 2005 - 17:24 #4
hvorfor er det lige folk er begyndt at skrive hvad de tænker her på eksperten ? syntes konstant der er folk der brokker sig over noget... slet dog din profil og lad os andre tage vores valg.
Avatar billede arne_v Ekspert
23. juni 2005 - 20:19 #5
efter at email er fixet må næste prioritet være top-10 listerne
Avatar billede arlet Juniormester
23. juni 2005 - 21:02 #6
arne v -> Hørt...
Avatar billede arlet Juniormester
23. juni 2005 - 21:04 #7
Arne v -> Er du heller ikke på en eneste top-10 liste, lige bortset fra den  samlede??
Avatar billede arne_v Ekspert
23. juni 2005 - 21:07 #8
no
Avatar billede arlet Juniormester
23. juni 2005 - 21:10 #9
Det er faktisk alle dem der er på den samlede top-10 der er røget ud af kategori top 10
Meget mærkeligt???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. juni 2005 - 10:56 #10
Med alle de mange problemer af variende størrelse E har, vil jeg betegne dette som fluknepperi...

Ja undskyld. Men jeg ser det som en SERVICE at udsende nyhedsbreve. Da du oprettede dig som bruger her på sitet, accepterede du, at Eksperten må sende dig disse mails. Og hvor tit sker det? - 1 eller 2 gange per halve år?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. juni 2005 - 10:57 #11
og der smuttede vist lige et "e" i "flue" :)
Avatar billede mugs Novice
24. juni 2005 - 11:17 #12
nanoq > Jeg giver dig fuldstændig ret.
M.h.t. nyhedsbrevene's indhold er det af en sådan karakter, at de næsten kan være ligegyldige. Vi mangler nu en status fra admin der fortæller, hvilke fejl man nu vil tage fat på og hvornår man forventer de alle er rettede.
Avatar billede ducks Nybegynder
15. august 2005 - 20:04 #13
lukker igen