Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2005 - 12:10 Der er 10 kommentarer

Hjælp - e-mails fra eksperten.dk

Da jeg åbnede min Outlook her til morgen blve jeg nærmest bombarderet med e-mails fra eksperten.dk med nye spørgsmål mv.

Det mystiske er så, at jeg IKKE har krydset af, at jeg vil abonnere på nye spørgsmål, artikler mv., men modtager dem alligevel.....

Hvordan slipper jeg for alle disse e-mails???
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. juni 2005 - 12:15 #1
kik på datoen, er der ikke tale om mails fra de spørgsmål hvor du har deltaget. Hvis dette er tilfældet skal du krydse af på hvert enkelt indlæg om du ønsker mail når der sker noget nyt i tråden. Alle disse mails skyldes at E's mailserver har været nede i en rum tid
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2005 - 12:21 #2
Jo, det er indlæg. hvor jeg har deltaget, så problemt er løst.
Så kan du måske også fortælle mig hvad jeg skal gøre for at give dig point???
Avatar billede mugs Novice
23. juni 2005 - 12:25 #3
Du kan ikke give point med mindre der er lagt et svar. Spørgsmål om eksperten er pr. kotüme gratis.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. juni 2005 - 12:32 #4
Ti hi - visse af os andre modtager i disse timer >2000 sådanne E-mail fra eksperten...
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
23. juni 2005 - 12:48 #5
Jeg har ikke modtaget emails længe fra experten og nu vælter det ind med alle de gamle mails. Jeg synes det er amatøragtigt alle de problemer der er med den her side.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2005 - 12:55 #6
bufferzone, gi' mig et svar
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. juni 2005 - 13:16 #7
2137 stk. NYE automatisk E-mail fra eksperten inden for ~20 timer - PUHA...
Nu tror jeg at den har nået køen igennem...

Lidt oprydning - nok ikke kun for mig...
Avatar billede mugs Novice
23. juni 2005 - 13:21 #8
Oprydning - Ja, også her. Men der er da noget der tyder på, at eksperten er ved at være oppe igen. det skal jo være skidt før det kan blive godt :o)
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2005 - 14:00 #9
majsmarken ja der kommer en hel del mails *G* er dog kun oppe på 1300 *G* (men modtager stadig)
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. juni 2005 - 14:16 #10
nix!!! spørgsmål om eksperten er gratis, tag dem selv