Avatar billede pcgaming Nybegynder
18. juni 2005 - 23:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af gaming design

Hej
Jeg ville lige høre, hvad i synes om designet på min side Link: http://www.pcgaming.dk/
Avatar billede hingebjerg Nybegynder
18. juni 2005 - 23:41 #1
Dine billeder er meget store i deres fil-størrelse i forhold til deres opløsning. Det gør at siden er meget "tung" og lamgsom at hente frem. Du redigere dem med Photoshop, hvor du kan bruge funktionen "save for web".

men ellers ser det ret godt ud.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
19. juni 2005 - 09:41 #2
din menu ser lidt anderledes ud i Firefox end i IE,knappen "kontakt" rykker ned i IE.

Ellers et fint design med gode farver.

mvh
mads
Avatar billede saucer Nybegynder
19. juni 2005 - 10:56 #3
Hej

Selve layout ser fint ud. Meget simpelt og let at bruge.

Men der imod synes jeg ikke at dine farver passer sammen. Synes ikke at der er nogte
der sætter den blå og grønne farve sammen.
Avatar billede saucer Nybegynder
20. juni 2005 - 19:11 #4
øøhhhh Hvorfor skulle jeg ikke have point ?
Avatar billede pcgaming Nybegynder
25. juni 2005 - 16:05 #5
Jeg kan da ikke give alle point?
Avatar billede saucer Nybegynder
25. juni 2005 - 16:28 #6
jo,  Du skal bare mærkere os alle sammen med musen.

Men det er i orden.  Jeg samler ikke på points, ville bare have en grund. Kunne være at du havde en anden grund til at jeg ikke skulle have accepteret mit svar :)

Men hvis du holder CTRL nede så kan du vælge flere personer som skal dele points :)