Avatar billede epson1670 Nybegynder
17. juni 2005 - 17:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Virker min side i fuldskærm?

Indrømmet, det er lidt af et skråplan at lave tingene i fuldskærm, men det er jeg nødt til, pga. designet passer dårligt ind i et normalt browservindue, og jeg advarer også imod, at siden er således samt har selvfølgelig et "luk vindue" oppe i højre hjørne.

Jeg vil høre, om det virker på de fleste computere derude, eller om jeg skal regne med, at mange ikke vil kunne se det i fuldskærm eller måske slet ikke kunne åbne siden pga. diverse sikkerhedsindstillinger, Ibrowserversion, firewall, popupblocker osv.?

Er man er i stand til at scrolle på siden?

Gør "Åbner en ny side, men ikke i fuldskræm"-linket præcist det, som beskrivelsen angiver, nemlig åbner et nyt vidue, uden det er i fuldskærm?

http://www.mikkel1024.frac.dk/ (for at spare båndbredde er designet der ikke pt.)

På forhånd tusind tak :-)
Avatar billede Jman Praktikant
17. juni 2005 - 17:35 #1
Alt virker som du ønsker det herfra (win XP SP2, ie 6)
Avatar billede goaul Praktikant
17. juni 2005 - 17:43 #2
Både fuldskærm og scroll virker også fint her.
Avatar billede epson1670 Nybegynder
17. juni 2005 - 17:43 #3
På min ene computer med IE 6.0.2900.2180 SP2 virker scrollen ikke, mens den virker på den anden computer med IE 6.0.2800.1106 SP2. Jeg ved ikke, om IE-versionen har noget at sige, men hvilken version har du?
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2005 - 18:42 #4
virker ej her i FF
Avatar billede epson1670 Nybegynder
17. juni 2005 - 19:18 #5
Undskyld min tekniske uvidenhed, men jeg mindes kun, at FF er en stærk øl :-) Hvad står FF for?
Avatar billede epson1670 Nybegynder
17. juni 2005 - 19:24 #6
phunkypopcorn

Glemte lige: Hvis den virker ikke, betyder det så, at der slet ikke åbnes noget vindue, eller åbnes der et vindue, men bare ikke i fuldskærm?
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
17. juni 2005 - 20:01 #7
FF = FireFox
Scrollbar virker ikke herfra, XP SP2 IE 6
Avatar billede epson1670 Nybegynder
17. juni 2005 - 21:13 #8
musicchart.dk

Takker. Det sjove er, at når scrollbaren ikke virker, så får man - som en slags kompensation - muligheden for at lukke vinduet uden at skulle bruge mit "luk vindue"-link (i hvert fald hos mig på den ene computer). Scroll kan jeg re-designe mig ud af, og hvis det umiddelbart kun er Firefox, der har alvorlige problemer, så er det til at leve med og få rettet senere hen, hvis det er muligt.

Indtil videre tak for feedbacken, da det er rart lige at få en fornemmelse af, hvorledes det virker.
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. juni 2005 - 23:25 #9
Netscape 7.2
  tekst spørger "virker scrollbaren" men der er ingen scrollbar. der er scroll og musehjulet scroller vinduet korrekt (nogen mus har ikke noget hjul).
  Der åbnes IKKE fullscreen (tak gud) blot nyt vindue i samme størrelse og uden værktøjsbjælker.
Avatar billede epson1670 Nybegynder
19. juni 2005 - 23:40 #10
...det lyder ikke godt, at netscape ligesom FF også gør det. Har også hørt om en enkelt IE, der gør det samme. Satans ærgerligt, og jeg må droppe fuldskærm. Tak for al feedbacken :-)
Avatar billede Mik2000 Professor
27. juni 2005 - 21:16 #11
Der er ikke scroll i fuld skærm her.

Internet Explorer 6.0