Avatar billede lotte48 Nybegynder
06. april 2001 - 13:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ADMIN: Avanceret pointgivning

Jeg ville dele points til de tre svarere i

http://www.eksperten.dk/spm/62517

Men, jeg kunne ikke se indtastning i de to første felter - kun at jeg indsatte 10 point i den sidste svarer\'s felt.

Herefter tastede jeg \"Accepteret\" - og troede at jeg kun havde deltelt points til een, men den havde fordelt ligeligt mellem de tre svarere, sådan som jeg gerne ville - men ikke kunne se at jeg gjorde.

/lotte
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
06. april 2001 - 18:11 #1
Eftersom det virkede, har jeg ikke umiddelbart noget bud på, om der er en fejl !
Avatar billede lotte48 Nybegynder
06. april 2001 - 22:18 #2
Når der er tre felter - og man kun kan taste i det ene, er det så ikke en fejl?

Hvis jeg ikke ville dele mine points lige mellem de tre - var det så ikke en fejl, at de blev delt lige - tilsyneladende uden min medvirken?

/lotte
Avatar billede lotte48 Nybegynder
07. maj 2001 - 23:45 #3
slut