Avatar billede killerloopen Novice
16. juni 2005 - 11:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bliver kastet af Tiscali

Jeg er ved at hjælpe en med at få hendes internet opkobling til at køre. Hun har Tiscali Highway, men hun bliver hele tiden kastet af og bliver nødt til at slukke for hendes router, dette sker med 10-30 min mellemrum. Har prøvet at kontakte Tiscali, men de er afvisende.... Styresystem er XP og XP's firewall er aktiveret. Er der mulighed for at teste sig frem til havd problemet evt. kan være.
Avatar billede janust Nybegynder
16. juni 2005 - 11:24 #1
Må vi lige høre hvordan opsætningen ser ud? - Du siger hun har en router, i så fald kan det ikke have noget med klienterne på det lokale net at gøre...
Hvilken en router kører hun med og hvordan er den sat op?
Avatar billede killerloopen Novice
16. juni 2005 - 11:40 #2
Hun siger at der står Billion på den. (troede at det var en Zyxel) Der er ikke gjort andet end hvad Tiscali har angivet ved opsætning første gang. Der er kun en pc der er sat til at bruge forbindelsen.
Avatar billede killerloopen Novice
22. juni 2005 - 10:01 #3
Har fundet løsningen, det var selve tlf. linien, de har haft 2 linier ind i huset og der var ingen klartone på den benyttede. Underligt at det ind imellem kunne lade sig gøre at få forbindelse...?!?!
Avatar billede janust Nybegynder
23. juni 2005 - 09:00 #4
Tjah? - Bra det virker i hvertfald =)