Avatar billede withoutshorts Nybegynder
15. juni 2005 - 23:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med post-back i asp.net efter upload af billeder

Det drejer sig om en .net løsning hvor der kan oprettes nogle profiler. Når man opretter en profil er der flere felter der er * nødvendige/obligatoriske.

Hvis et eller flere af disse felter ikke bliver udfyldt bliver man bedt om at gå tilbage og udfylde.

Dette fungerer fint, men hvis man uploader et billede (gøres via en pop-up) og igen glemmer nogle af de obligatoriske felter, er alle felter pludselig tomme, når man vender tilbage for at indtaste.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
16. juni 2005 - 00:05 #1
Hvis du allerede har noget kode, som du vil have hjælp til, flyt dit spørgsmål til ASP.NET kategorien:

http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/ASPNET/

Du flytter et spm ved at:
1) lægge et svar
2) markere dit navn  <-- MEGET VIGTIGT!!
3) klikke på Accepter-knappen

Husk at check om dit svar er accepteret, inden du går videre.

- Hvis alt er i orden, opretter du samme spm, bare i den rette kategori.
- Læg et link i dette spm, der peger på det nye spm, så folk kan finde det.

/theSurfer
Avatar billede withoutshorts Nybegynder
16. juni 2005 - 10:04 #2
Tak surfer...
Jeg har flyttet spørgsmålet.