Avatar billede kreativmedie Nybegynder
14. juni 2005 - 15:15 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Magasiner med inspiration/tutorials/updates m.m.

Hej alle kreative mennesker!

Jeg søger magasiner til at abonnere på, der indeholder alt fra programtutorials og nyheder omkring hvad der rør sig i den grafiske branche til generel inspiration til (digital)grafisk design, webdesign, 3d osv..

I stil med www.computerarts.co.uk, men altså primært printede magasiner - ikke online magasiner.
Avatar billede doggy82 Praktikant
14. juni 2005 - 15:37 #1
Ja ComputerArts er vist det bedste.
Jeg er ihvertfald glad for det :)

Jeg abonnerer selv på det. Det er langt billigere end at købe det i Danmark.
Og så får man en ret fed bog med når man tegner abonnementet.
Plus at man får gratis adgang til alle tutorials på deres hjemmeside!
Plus man får magasinet uden skrift på forsiden :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
14. juni 2005 - 15:39 #2
Nå jo, der er jo også det danske www.entermag.dk
Avatar billede kreativmedie Nybegynder
14. juni 2005 - 15:46 #3
Jep, Enter er faktisk det eneste magasin jeg abonnerer på lige nu - ganske udmærket magasin :)

- og ComputerArts skal jeg ha' skrevet abonnement på!

Fyr endelig løs hvis der er andre der kender til magasiner af denne slags...
Avatar billede mobius6 Juniormester
24. juni 2005 - 20:56 #4
Avatar billede kreativmedie Nybegynder
15. juli 2005 - 10:08 #5
så er det vist tid til at lukke. tak til jer begge. doggy82 giver du lige svar?
Avatar billede doggy82 Praktikant
15. juli 2005 - 12:49 #6
Ok da :)