Avatar billede doppelkeks Nybegynder
10. juni 2005 - 17:53 Der er 5 kommentarer

Program til at lave DVD film

Hey!
Nogen som kender et godt program til at lave en dvd film med, med kategorier?
F.eks har jeg 30 film klip som jeg vil have under en kategori.
Har prøvet pinacle studio 8 og ulead studio 8, men uden held. Please HELP!

(se evt mit gamle spørgsmål om hjælp til studio 8)
Avatar billede old-faithful Praktikant
10. juni 2005 - 22:15 #1
Der findes mange programmer. Prøv at se her: http://video-editing-software-review.toptenreviews.com/?ttreng=1&ttrkey=dvd+authoring+software+reviews

Der findes også nogle gratisprogrammer, men disser er ofte ikke så veludviklede som de kommercielle:
- DVD Author: http://www.videohelp.com/tools?tool=GUI_for_dvdauthor
Avatar billede sardinen Nybegynder
11. juni 2005 - 00:42 #2
Tmpgenc DVD Author kan du faktisk gøre det, du vil. Her er en trial:
http://www.pegasys-inc.com/en/download/tda16.html
Avatar billede doppelkeks Nybegynder
12. juni 2005 - 21:55 #3
Hey !
Problemet med DVD Author er, at man ikke kan åbne alle filer som  wmv. Det kan heller ik åbne filer i en bestemt størelse, tror dog kun det er betaen der sir det.

Er der nogen mulighed for at opdatere DVD author til at kunne åbne fler typer filer ?
Avatar billede sardinen Nybegynder
17. juni 2005 - 22:25 #4
nej, den kan ikke tage wmv, men det var jo heller ikke det, du spurgte om. DVD author tager mpeg og vob filer, som er beregnet til dvd-film. Du kan ikke lave dvd-filer af wmv-filer uden at lave dem om til dvd-filer, altså enten mpeg eller vob. :-)
Avatar billede old-faithful Praktikant
18. november 2006 - 14:55 #5
Der sker vist ikke mere i denne tråd. Lukketid?