Avatar billede kredefrapuls Nybegynder
10. juni 2005 - 09:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

subdomain med mapper

Hej eksperter...

jeg har lavet et lille subdomain script der ser sådan ud:
<?
    if ($_SERVER["HTTP_HOST"] == "musik.capok.dk" || $_Server['HTTP_HOST'] == www.musik.capok.dk)
    {
        header("location:/musik");
    }else{
        header("location:home.php");
    }
?>

det virker findt, men når jeg går ind på urlen musik.capok.dk skriver den urlen sådan her:
http://musik.capok.dk/musik/

er det ikke muligt at fjerne den sidste del af urlen så der bare står
http://musik.capok.dk/
Avatar billede sone Nybegynder
10. juni 2005 - 11:55 #1
DU skriver jo selv at den skal hoppe ind i /musik med linien:
header("location:/musik");

Det jeg tror du vil, er at erstatte linien med:
require('musik/home.php');
Avatar billede kredefrapuls Nybegynder
10. juni 2005 - 13:04 #2
hey ja det virker sku men nå jeg ser på musik.capok.dk kommer der den her fejl:
Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory in /usr/www/capok_dk/public_html/musik.capok.dk/index.php on line 5

men den viser hel siden der står bare den der fejl i stoppen og siger at det er fej i denne linie:

require('musik.capok.dk/index.php');
Avatar billede kredefrapuls Nybegynder
10. juni 2005 - 13:06 #3
jeg har lagt den op så du kan selv se fejlen...
Avatar billede kredefrapuls Nybegynder
10. juni 2005 - 13:27 #4
jeg har fundet fejlen, det var bar mig der rodet lidt rundt i det hele men smid et svar...
Avatar billede kredefrapuls Nybegynder
15. juni 2005 - 15:30 #5
svar