Avatar billede Swift Praktikant
10. juni 2005 - 08:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

5% CPU belastning på nyinstalleret W2K med SQL2000

Hej
Jeg har netop installeret Windows 2000 på 2 nyindkøbte servere.
På den ene server har jeg desuden installeret SQL Server 2000.
Og på dén maskine er CPU forbruget konstant ca. 6%, selvom der INTET laves på maskinen.
(På maskinen uden SQL server, er CPU forbruget ca. 0,15%)

Det er SERVICES.EXE der bruger en masse CPU tid.

W2K har nyeste SP, og SQL servern har SP3.

Er der nogle bud på hvorfor serverens 'tomgangs CPU forbrug' er så højt?
Avatar billede jtbroad Nybegynder
10. juni 2005 - 15:21 #1
Har du prøvet at standse SQL serveren og check igen?
Avatar billede Swift Praktikant
20. juni 2005 - 08:13 #2
Selvom jeg standser SQL serveren og MSSearch servicen, så er der stadig høj CPU belastning...
Avatar billede Swift Praktikant
11. juli 2005 - 11:55 #3
Jeg har selv fundet lokaliseret problemet.
Det er IBM Director, der anvender lige lovlig mange resourcer...