Avatar billede the-fedtmule Nybegynder
08. juni 2005 - 22:24 Der er 5 kommentarer

Min cpu opføre sig underligt når jeg ser under ydeevne

Hej jeg har et problem med min cpu. Når jeg kigger på på cpu forbrug
inde under ydeevne, så laver den ofte meget store udsving uden grund. Det gør den også hvis jeg bare lader den stå. Enhver tanke om hvad grunden er og hvordan jeg kan ordne det er velkommen.
Avatar billede donby Nybegynder
09. juni 2005 - 17:24 #1
hvilken type CPU?? Lyder mere som et windows eller virus problem
Avatar billede the-fedtmule Nybegynder
09. juni 2005 - 17:57 #2
Jeg har en intel celeron 1,7 Ghz prosesser. Hvordan kan jeg se om det er virus? jeg har norton  antivirus og det er opdateret...
Avatar billede donby Nybegynder
11. juni 2005 - 11:17 #3
hvis din antivirus ikke finder noget og evt en adaware heller ikke finder noget er det nok ikke virus. Det mest sandsynlige er et eller andet program der kører i baggrunden og æder ydeevne. kig på processer i joblisten og se 0m der er noget udover aktiv system process der bruger af ydeevnen. Det kan være et eller andet der er blevet installeret fra nettet. gennemgå din tilføj/fjern programmer og fjern alt du ikke bruger.
Avatar billede the-fedtmule Nybegynder
11. juni 2005 - 11:47 #4
Der er intet der kører som tager en masse cpu. Det er heller ikke hele tiden jeg bruger meget cpu, det kommer sådan kort engang i mellem. Jeg har også lige fået hjælp inde på www.spywarefri.dk så jeg tror heller ikke jeg har noget spyware.
Avatar billede donby Nybegynder
14. juni 2005 - 13:43 #5
tjahh, der er jo altid formatering