Avatar billede wuppie Nybegynder
08. juni 2005 - 20:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Design et logo til dampbarnet.dk

Hejsa, jeg søger et logo til dampbarnet.dk i bredden 800 pixels og højden 120 pixels. Den der kommer med det bedste logo får 200 points :)

Hilsen Wuppie
Avatar billede weblex Nybegynder
08. juni 2005 - 21:02 #1
Avatar billede wuppie Nybegynder
08. juni 2005 - 21:33 #2
Kan ikke rigtig lide det. Desværre.
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
08. juni 2005 - 21:45 #3
Det er muligt at det er et dumt spørgsmål, men hvad skal siden omhandle.?
Avatar billede mjl Nybegynder
09. juni 2005 - 18:19 #4
Mit gæt ville være, noget med dampbørn :)
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
10. juni 2005 - 09:01 #5
det var også mit umiddelbare første indskydelse, men når man kigger forbi på www.dampbarnet.dk, så ligner det mere et "sjov og ballade"-site
Avatar billede weblex Nybegynder
11. juni 2005 - 07:07 #6
Er du interesseret i et banner i stil med din "splash-screen", som jo i grunden er ret fed :o)
Avatar billede wuppie Nybegynder
12. juni 2005 - 09:58 #7
Har fundet et logo, oprettede også tråden på hol. Det ser nu sådan ud: www.dampbarnet.dk/newbnc

Tak for hjælpen alle sammen :) og weblex bare tag pointsene :)