Avatar billede stof Nybegynder
05. juni 2005 - 22:09 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

hvis en dreng spiser p-piller?

jaja.. rimelig useriøst spørgsmål..

men kender du svaret - så lad mig høre..

tak tak
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. juni 2005 - 22:14 #1
Så er der noget han har misforstået. Men en enkelt p-pille, eller nogle stykker
for den sags skyld, er ganske harmløse. Han behøver dem ikke - han kan jo ikke
blive gravid alligevel.
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. juni 2005 - 22:22 #2
En p-pille indeholder kvindligt kønshormon. Hvis en mand spiser mange af disse, vil det gå ud over hans sædkvalitet og i exdtreme tilfælde vil han udvikle bryster
Avatar billede jnissen Nybegynder
05. juni 2005 - 23:10 #3
Avatar billede cool_casper Nybegynder
05. juni 2005 - 23:11 #4
Det er ikke alle p-piller der indeholder hormoner. Faktisk er der mange piger som får nogle uden fordi de får humørsvingninger af hormonerne. Så i princippet sker der ikke noget, men der går dog mange rygter/myter om errektion, udvikling af kvindelige former etc. Om de er sande eller ej er aldrig blevet be- eller afkræftet!
Avatar billede Abbygayle Nybegynder
06. juni 2005 - 21:51 #5
En jeg kender kom til at spise en, han fik det ret dårligt, men dagen efter var han frisk igen.
Avatar billede stof Nybegynder
06. juni 2005 - 23:44 #6
tusind tak for svarene..
de hjalp - eller..