Avatar billede jesperkjaer Nybegynder
01. juni 2005 - 10:44 Der er 3 kommentarer

upload & download

Jeg vil gerne lave et sted på min hjemmeside hvor man udefra kan uploade og downloade store filer og mapper til min site. Jeg forestiller mig noget i stil med en ftp site, men det skulle gerne foregå via min hjemmeside. Er der nogen der ved hvordan man programerer sådan et sted?
Avatar billede Hald Praktikant
01. juni 2005 - 11:45 #1
Hvis du selv hoster så kan du nemt. Men hvis dit webhotel har lukket for ting og sager, kan du godt få problemmer med det.

men her er et forslag, ved ikke om det virker, men jeg har ihvertfald engang haft et online-ftp system til at virke.

http://javascript.internet.com/navigation/ftp-server-login.html

Jeg kan ikke tysk, men vil mene at hvis du kan afvikle php kode på din hjemmeside, så vil du kunne modificere det her kode til at virke.

http://www.source-code.de/phpbb/viewtopic.php?t=355&highlight=webftp

Held og lykke med det
Avatar billede 123design Nybegynder
09. juni 2005 - 21:15 #2
Avatar billede Mik2000 Professor
27. juni 2005 - 21:22 #3
Hej

Vi kan hjælpe dig med det hvis du ønsker det. Men da vi er et firma kan vi ikke gøre det 100% gratis.

Vi kan også tilbyde et webhotel der understøtter det.