Avatar billede kac Nybegynder
01. juni 2005 - 09:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan man overføre fra frontpage express?

Kan man overføre en hjemmeside som er lavet i Frontpage express over i frontpage 2003? Og hvordan gør man det? På forhånd tak.
Avatar billede boxer Nybegynder
01. juni 2005 - 10:15 #1
Hvis du har omtalte fil i en mappe kan du da prøve at åbne den med frontpage 2003. Hvis du har hjemmesiden på nettet, kan du åbne frontpage 2003 og hente hjemmesiden frqa nettet. Det kræver selvfølgelig du har koderne.
Avatar billede hcma Novice
01. juni 2005 - 16:12 #2
Åbn FP2003 -> Filer -> Importer og vælg så hvad du vil importere fra
Avatar billede kac Nybegynder
23. juni 2005 - 10:18 #3
jeg fandt selv ud af det, bare ved at prøve mig frem, men ellers tak for forslagene:-)