Avatar billede montesa Nybegynder
31. maj 2005 - 18:47 Der er 2 kommentarer og
4 løsninger

Hvilken type webhotel skal jeg vælge?

Hejsa!

Jeg er i gang med at lave et nyt site til min bror.

Se foreløbig test version: http://home19.inet.tele.dk/bjerggaarden/
(bliver fjernet senest d. 10. juni 2005)

Det er lavet i Dreamweaver MX 2004 på baggrund af en gratis skabelon fra nettet, og jeg har ikke en bjælde forstand på hvad jeg skal vælge at webhotel. Fra sitet skal der kunne afspilles egne mp3 filer og video-klip, samt downloades musik, og der forventes en moderat trafik.

Vi har købt domænet og et webhotel (GeeGaa), men kan desværre ikke uploade sitet, og da de ikke svarer på forespørgsel pr. e-mail, har jeg opgivet at bruge mere tid på det.

Kan nogen hjælpe med hvilken type webhotel jeg nu skal vælge - det skal bare fungere, og gerne hurtigt? Og er det let og hurtigt at få flyttet sit domæne? Har kig på et fra Dansite (hotel 2)

Mvh. Trine
Avatar billede triple-x Nybegynder
31. maj 2005 - 18:51 #1
billige
www.unoeuro.dk - eneste jeg har udmærket erfaring med

lidt dyrer
www.wannafind.dk
www.enavn.dk
www.limehost.dk

ellers kan du bruge www.webhostpriser.dk til at søge på webhoteller.
Avatar billede henrik_nielsen Nybegynder
31. maj 2005 - 19:13 #2
Jeg kan klart anbefalde www.Surftown.dk det er billigt, stabilt, og der er masser af plads. Jeg bruger det selv. Men hvis du koder asp og bruger acsses eller hvad det hedder, så skal du nok købe et andet sted. Men hvis det bare er html, css, php osv så er det perfekt. Der er Mysql med osv. Rigtig godt webhotel

- Henrik.
Avatar billede medions Nybegynder
31. maj 2005 - 20:29 #3
www.d-net.dk hvis du ønsker noget virklig stabilt, eller www.dansite.dk hvis du ønsker noget billigt og godt...

//>Rune
Avatar billede triple-x Nybegynder
01. juni 2005 - 08:11 #4
surftown.dk synes jeg dælme ikke er stabile, de har ofte nedetider i en 5 minutters tid hvilket kan være meget irriternde, deres support folk er ikke ordenlig uddannet. Men dette gælder for de fleste billige webhoteller.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
08. juni 2005 - 13:58 #5
Jeg har brugt www.azero.dk i mange år, det har været stabilt og de yder en god service. De har dog ikke en sikkerlinie. Så derfor bruger jeg også www.scannet.dk engang imellem.

:-) karsten_larsen
Avatar billede montesa Nybegynder
22. juni 2005 - 17:18 #6
øhhh - jeg har dags dato fået mail på at der lå svar på mit spørgsmål, og siden da har jeg løst problemet selv. Så det lader til at Eksperten.dk har et teknisk problem. Derfor har jeg fordelt pointene imellem jer.