Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. maj 2005 - 10:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søger inspiration til nyt design!

Jeg skal til at lave helt nyt design, og bygge min side op fra bunden af igen. Det skal siges at jeg er elendig til fremstilling af designs! Jeg er helt blank for idéer, så det ville være rart med lidt hjælp!

Hvad handler siden om?:
Det er en side som skal hjæpe alle med hjælp til hjemmeside programmering, og hjælp til deres pc problemer.
Der kommer til at være et forum ligesom her på eksperten, og en masse kildekoder og den slags.

Vil gerne hav alt at vide ang. opbygning, farver osv. Vis gerne nogle eksempler. Når jeg har kigget på nok sider, får jeg nok inpsiration nok til at sætte mit eget op!

Siden hedder www.pc-help.dk (Der vil fremover ikke være spil og chat og den slags, i hvert flad ikke forløbigt)

På forhånd tak for hjælpen!

PS.: Smid et svar med dit forslag, når jeg har fået nok inspiration, lukker jeg spørgsmålet.
Avatar billede izemate Nybegynder
31. maj 2005 - 17:27 #1
http://www.cwd.dk
http://www.coolwebsites.dk
http://www.templatemonster.com/

Her kan du ihvertfald finde inspiration til dit design :-)

<\\izemate
Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. maj 2005 - 20:11 #2
Kan du komme med nogle forslag som du synes er fornuftige til mit design, hvilken kategori skal jeg ind i?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. maj 2005 - 22:45 #3
Jeg har nu været rundt og se en masse sider/designs. Designet kommer til at minde en del om det gamle!

Brugte især www.cwd.dk

Bare smid et svar, kladden er lavet i hånden, så nu skal jeg bare igang!
Avatar billede amews_aj Nybegynder
03. juni 2005 - 10:03 #4
Kunne du være venlig at smide et svar tak!
Avatar billede amews_aj Nybegynder
09. juni 2005 - 18:29 #5
Kunne jeg lige få et svar tak, vil gerne have lukket!
Avatar billede amews_aj Nybegynder
11. juni 2005 - 19:27 #6
Ok, jeg lukker altså nu, synes det er irriterende at have åbne spg.

Hvis du ser det her, og gerne vil have point så skriv lige så ordner vi det. Men vil bare gerne have lukket nu!
Avatar billede izemate Nybegynder
22. juni 2005 - 16:10 #7
Det går nok :-) det er fordi ekspertens e-mail system ikke kører, så jeg har ikke lige styr på hvilke spørgsmål jeg har deltaget i.

<\\izemate